بهترین دستگاه برای یافتن سکه کدام است؟

بهترین دستگاه برای یافتن سکه کدام است؟

 

بهترین دستگاه برای یافتن سکه کدام است؟

 

برای دانستن بهترین دستگاه برای یافتن سکه کدام است؟ به مقاله زیر توجه کنید:

 

بهترین دستگاه برای یافتن سکه کدام است؟ طلایاب گنجیاب و فلزیاب

الکساندر گراهام بل و آلبرت انیشتین به دلیل اختراع تلفن و نظریه ی نسبیت عام بسیار محبوب هستند. اما آیا میدانستید که هر دوی آن ها در داستان اختراع دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب دخالت داشته اند؟ هر دوی این مخترعان مشارکت بسیاری در ساخت دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب مدرنی که امروز به دست می گیریم داشته اند و نکته ی جالب این است که این دستگاه ها هیچ وقت به قصد جستجو برای گنج و سکه ساخته نشده بود. از آن زمان دانشمندان بسیار دیگری فعالیت کردند تا به جایی که امروز با دستگاه های پیشرفته ی فلزیابی هستیم برسد.

چندین دهه ی قبل بود. انگار که همین دیروز بود! یک روز معمولی بود که با پدرم به دنبال سکه بودیم و در حال لذت بردن بودیم. بیشتر روز را سپری کرده بودیم, که یکدفعه متوجه نگاهی جالب بر روی صورت او شدم. از حالت صورتش فهمیدم که, چیز معمولی پیدا نکرده, هر چی که پیدا کرده حتما با یافته های قبلی فرق می کند. خیلی سریع فلزیابم را زمین انداختم و به سمت او حمله ور شدم. شگفت زده شدیم, سکه ای نقره ای پیدا کرده بود که سال ۱۸۷۶ بر آن حکاکی شده بود. و در آن لحظه بود که اشتیاق من به شکار سکه چندین برابر شد. در طول سال های گذشته, این داستان را برای خیلی ها بازگو کردم. و به سوالات بسیاری راجبه از کجا و چه طور شروع کردن شکار گنج و سکه با یک دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب. در این مقاله به جواب های این سوالات که چگونه شروع به شکار گنج برای سکه کنیم و با چه دستگاه فلزیاب,طلایاب و گنجیاب این کار را انجام دهیم می پردازیم. انتخاب تجهیزات مناسب , انتخاب مکان جستجو برای فلز و غیره. همچنین, نگاهی به بعضی از یافته هایی که ممکن است کشف کنید.

شکار سکه یک فعالیت لذت بخشی است که هر شخصی با هر سنی و با هر جسته فیزیکی میتواند از آن لذت ببرد. شکار گنج موجب آرامش,نرمش و فعالیت و هیجان می شود و می توان به صورت تنهایی و یا با دوستان به آن پرداخت. بعضی از هیجان انگیزترین مکان هایی که می شود با دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب برای شکار سکه رفت شامل سواحل, زمین مدرسه, پارک ها و خانه های قدیمی است. مقداری زمان بگذارید و راجبه مکان های قدیمی در کتابخانه ها تحقیق کنید. ممکن است شما اولین نفری شوید که با یک دستگاه فلزیاب, طلایاب و گنجیاب این مکان هایی که در قدیم مشهور بوده اند و امروز فراموش شده اند را باز کشف کنید. شکار سکه همچنین می تواند تفریح لذت بخش و ارضاء کننده ای برای به یاد آوری و ارتباط با تاریخ باشد. در راه رسیدن به ثروت و گنج ها و دفینه ها, بدون شک اطلاعات بسیاری راجع به تاریخ فراگیری میکنید و احتمالا صود بسیاری نیز به شما میرسد.

هنگام پرداختن به این سرگرمی, شما با انواع و اقسام سکه ها آشنا می شوید. و بستگی به منطقه ی جغرافیایی سکه هایی که می یابید با یک دیگر تفاوت خواهند داشت. و باز بستگی به منطقه جغرافیایی سکه ای که می یابید ممکن است هزاران سال داشته باشد یا تنها چند صد سال. همچنین صندوقچه ها یا کوزه هایی که در آن کلکسیون سکه باشند نیز یافته می شوند. بعضی از افراد در گذشته سکه های خود را به جای این که در بانک نگه داری کنند, در کوزه یا صندوق و زیر خاک نگهداری میکردند. مکان های رایج برای پنهان کردن این نوع گنج عبارت است از دیوار های سنگی, پیاده رو, دیوار ها و مکان هایی که نزدیک به درختان بسیار بزرگ بوده اند. شاید با خود بگویید که این به نظر خوب میرسد اما چگونه بدانم که به دنبال چه در یک دستگاه فلزیاب ,طلایاب و گنج یاب باشم؟

ما در اینجا به معرفی انواع سیستم فلزیاب از شرکت معتبر و بزرگ تولید کننده می پردازیم .

فلزیاب خارجی ارزان و حرفه ای و اسکنر های تصویری شرکت سان استون آمریکا :

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

 

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − یازده =

Call Now Button