تعمیر فلزیاب در تهران

تعمیر فلزیاب در تهران

برای تعمیر فلزیاب در تهران با شرکت دنیای فلزیاب در تماس باشید ۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲  –  ۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

دستگاه های فلزیاب امروزه جایگاه ویژه ای در بازار جهانی پیدا کرده اند و هر روز که می گذرد به تعداد مشتریان فلزیاب ها افزوده می شود. از دستگاه های فلزیاب برای فعالیت های زیادی استفاده می شود که شاید مهم ترین آن ها کشف گنج و دفینه می باشد. همان طور که می دانید فلزیاب ها نیز مانند دیگر دستگاه های الکترونیکی هستند که در هنگام کار باید به خوبی از آن ها مراقبت کرد . این دستگاه ها از بخش های مختلفی تشکیل شده اند که می توانند در حین کاوش آسیب ببینند. کویل فلزیاب ، پراب ها و جعبه کنترل از بخش هایی می باشد که ممکن است در اثر برخورد با زمین ، خیس شدن یا نفوذ گرد خاک دچار نقص فنی شوند. اما سوال اصلی این است که اگر دستگاه گنج یاب ما دچار مشکل شد چه باید کرد؟

تعمیر فلزیاب در تهران

تعمیر دستگاه فلزیاب :

همان طور که در بالا اشاره کردیم دستگاه های فلزیاب و گنج یاب ممکن است در حین کاوش به نحوی خراب یا دچار نقص فنی شوند. اما مسئله مهمی که باید به آن توجه کنید این است که به هیچ وجه خودتان اقدام به تعمیر دستگاه فلزیاب نکنید زیرا این کار می تواند صدمات غیر فابل جبرانی را به دستگاه شما وارد کند. تعمیر دستگاه گنج یاب امری تخصصی می باشد که باید توسط مهندسان و متخصصان آن انجام شود.در صورت نیاز به تعمیر دستگاه فلزیاب میتوانید از مهندسان شرکت دنیای فلزیاب کمک بگیرید.

مرکز تعمیر فلزیاب شرکت دنیای فلزیاب که در تهران مستقر می باشد انواع خدمات مانند سرویس انواع فلزیاب و گنج یاب ، طلایاب ، انواع لوپ و سیم پیچ ، انواع سنسور و باطری و … را با بهترین کیفیت زیر نظر متخصصان خود انجام می دهد. این مرکز با استفاده از قطعات با کیفیت و اورجینال دستگاه های شما کاوشگران عزیز را در سریع ترین زمین ممکن تعمیر و تحویل می دهد.

مزایای همکاری با بخش تعمیرات

  • شفافیت در خدمات و هزینه
  • سرویس و تعمیر تخصصی فلزیاب
  • انجام خدمات در زمان دلخواه شما
  • گارانتی خدمات
  • مشاوره و پشتیبانی تلفنی
  • استفاده از قطعات کاملا اورجینال
  • ارتقاء دستگاههای فلزیاب و گنج یاب
  • انجام امور نرم افزاری و نصب برنامه های مورد نیاز

تعمیر فلزیاب در تهران

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =

Call Now Button