دستگاه گنج یاب تصویری آمریکایی!

دستگاه گنج یاب تصویری آمریکایی!

در این مقاله به بررسی دستگاه گنج یاب تصویری امریکایی! میپردازیم:

دستگاه گنج یاب تصویری آمریکایی!

کشور آمریکا از دیرباز در صنعت طراحی و و فروش دستگاه های فلزیاب و طلایاب و گنج یاب حضوری پررنگ داشته است و از کشورهایی به شمار می اید که در این عرصه صاحب سبک و دارای اسم و رسم خاصی است ولی برعکس شایعات موجود ،این کشور فقط در زمینه دستگاه های Vlf و Gpr فعالیت گسترده ای دارد که همانطور که در مقالات قبلی اشاره کردیم ،دستگاه های با تکنولوژی Vlf(Very Low Frequency) دارای عمق کمتر از ۱٫۵ متر می باشند و برای کشورهای غربی که گذشته تاریخی و تمدن باستانی پایینی دارند ساخته شده است.

از این رو چون عمق کاوش ۱٫۵ متری برای خاک ایران و کاوشگران ایرانی مناسب نیست ،طرفداران این دستگاه ها زیاد نیستند! ولی برای کاوشگران ساکن در کشورهای اروپایی که بیشتر به دنبال سکه های ریز سطح خاک و سنگ های طلا هستند ،گزینه مناسبی می باشند.

همچنین دستگاه های با تکنولوژی Gpr(Ground Penetrating Radar) که مختص زمین شناسی و مصارف ژئوفیزیک ساخته شده اند،کاربردی در زمینه فلزیابی و گنج یابی و طلایابی ندارد.
کشور امریکا تولیدات بسیار زیادی در زمینه فلزیاب دارد

خلاصه اینکه دستگاه گنج یاب تصویری آمریکایی وجود ندارد که در ایران بتواند کارایی لازم را داشته باشد.مراقب افراد و شرکت های کلاهبردار باشید زیرا دستگاه های بی کیفیتی که در داخل ایران یا در دبی ساخته می شوند را بعنوان دستگاه گنج یاب تصویری آمریکایی با قیمت های بسیار گزاف می فروشند!!!

در خرید فلزیاب به نکات زیر دقت داشته باشید:

۱-ملاک اصلی در خرید دستگاه فلزیاب و گنج یاب تصویری ،تست به دست مشتری در چندین لایه خاک ،ساروج،مواد معدنی و … می باشد

۲-اگر فروشنده ای ادعا کند که دستگاه طلایاب یا گنج یاب فقط به فلزیاب قدیمی حساس است ۱۰۰% کلاهبرداری است و دستگاه کارایی ندارد

۳-تفاوت فلز جدید و قدیم ۱ تا ۲ برابر است و بعبارتی اگر دستگاهی فلزی به ابعاد ۱۰×۱۰ سانتی متر را در عمق ۱ متر شناسایی کند ، عمق تضمینی برای همان اندازه فلز ولی با عمر حداقل ۱۴۰ سال حدود ۱٫۵ تا ۲ متر خواهد بود.

۴-اگر فروشنده ای ادعا کند که دستگاهش فقط یون طلا را می زند و فلز جدید را نمی زند باز هم فریب کاری می کند.

۵-توجه داشته باشید که کارایی دستگاه در صخره و سنگ یکدست و یکپارچه مشخص نمی شود .بطور مثال دستگاه ۳ و ۳۰ میلیون تومانی هر دو در صخره و سنگ کارایی لازم را دارند ولی اگر چندین لایه زیر هم باشند ،دستگاه ۳ میلیون تومانی فقط ۵ سانتی متر نفوذ خواهد کرد ولی دستگاه ۳۰ میلیون تومانی به راحتی می تواند نفوذ کند .البته تفاوت اصلی این دو دستگاه قیمت نیست بلکه قدرت دستگاه و قابلیت حذف ذرات است

۶-همیشه موقع خرید دستگاه خودتان دستگاه را تست کنید و اجازه ندهید فروشنده تنظیمات را انجام دهد

۷-قابلیت جدید و فوق العاده که در سال ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در برخی دستگاه ها گنجانده شده ،قابلیت Just Gold نام دارد که همانطور که از اسم آن پیداست فقط برای یافتن طلا تنظیم می شود.پس اگر قصد خرید دستگاهی با قیمت بالای ۱۰ میلیون داشتید ،سعی کنید از این نوع دستگاه ها خریداری کنید.

۸-از خرید دستگاه گنج یاب تصویری که تصویرگیری سه بعدی (۳D) دارد و بصورت هاله ای اسکن می کند اجتناب کنید .چون تصویر گزارش شده هیچ شباهتی به جنس نخواهد داشت و فقط و فقط اسکن ۴ وجهی است که حدود ۸۰% تصویری شبیه به فلز ارائه می دهد.

دستگاه گنج یاب تصویری آمریکایی!

برای آگاهی از لیست قیمت فلزیاب با شمازه های زیر تماس بگیرید

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 3 =

Call Now Button