ساده ترین روش دفینه یابی

ساده ترین روش دفینه یابی

در این مقاله شما را با با ساده ترین روش دفینه یابی اشنا میکنیم:

ساده ترین روش دفینه یابی

ساده ترین روش دفینه یابی و گنج یابی چیست؟

لازمه رسیدن به هر هدفی دانستن الفبای آن کار است. رعایت استاندارد ها و استفاده از تجربه ی کاوشگران با تجربه میتواند شما را در رسیدن به دفینه های باستانی یاری کند. برای پیدا کردن دفینه باید نکات بسیاری را رعایت کرد از موارد فنی گرفته تا موارد روانی و نحوه برخورد با چالش ها. روش های پیدا کردن دفینه به صورت کلی به دو دسته استفاده از فلزیاب و بدون استفاده از فلزیاب تقسیم می شود. باید به یاد داشت که همیشه پیچیده ترین راه ها لزوما بهترین راه ها نیستند و هنر واقعی در حل چالش ها با کمترین هزینه و بیشترین راندمان است. ساده ترین روش دفینه یابی تفسیر آثار و علائم گنج و استفاده از یک دستگاه فلزیاب معمولی برای پیدا کردن محل دقیق هدف است.

اگرچه پیشنهاد ما همواره استفاده از یک دستگاه فلزیاب مطمئن است اما در صورت در دسترس نبودن و یا عدم تامین مالی برای خرید یک دستگاه روش های دیگری مانند روش های گنج یابی سنتی هم هستند که میتوانند شما را در این امر یاری رسانند. در روش پیدا کردن دفینه به صورت سنتی داشتن اطلاعات تاریخی و باستان شناسی و اطلاع از فرهنگ و سنتهای مردمان منطقه مورد کاوش در طول زمان تا حدودی می تواند جای خالی دستگاه فلزیاب را برای شما پر کند. همچنین آشنایی با لایه های خاک روی گنج تا حدود زیادی می‌تواند راهگشا باشد. در صورت نداشتن دستگاه فلزیاب روش های سنتی و ابزار های مخصوص به آنها نیز برای پیدا کردن گنج وجود دارند که باید از آنها استفاده کنید. روش هایی مانند دازینگ و استفاده از گنج نامه ها و ابزار هایی همچون شاقول و … اما واقعیتی که در این بین وجو دارد این است که بدون استفاده از تکنولوژی روز همیشه احتمال خطا و اشتباه و صرف هزینه وجود دارد.

نشانه یا علامت چیزی‌است که بر وجود یا حضور واقعیت، کیفیت یا حالت دیگری دلالت می‌کند. نشانه عنصری اساسی در ارتباطات است و نشانه‌های زبانی (حرف‌ها، واژه‌هاو …)، غیر زبانی (تصاویر، اشیاء و …) و هر چیز دیگری را که بتوان از آن معنایی استنباط کرد، در بر می‌گیرد. نشانه های گنج شامل موارد بسیار زیادی است که با بررسی کردن آنها میتوان مسیر و محل دفن گنج را پیدا کرد و یا راهنمایی برای این کار هستند. نماد نشانهای است که نشانگر یک اندیشه، شیء، مفهوم، چگونگی و جز اینها می‌تواند باشد. نماد می‌تواند یک شیء مادی باشد که شکلش بطور طبیعی یا بر پایه قرارداد با چیزی که به آن اشاره می‌کند پیوند داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با آثار و نشانه های گنج و معنی و مفهوم هریک به مقاله های مربوطه مراجعه کنید.

ساده ترین روش دفینه یابی که به ذهن هر کاوشگری می رسد خرید دستگاه فلزیاب است اما آیا صرف خرید دستگاه فلزیاب و گنج یاب می تواند شما را در پیدا کردن گنج به موفقیت برساند؟ پاسخ به این سوال قطعاً خیر است. همانطور که می دانید طیف وسیعی از دستگاه‌های الکترونیکی جهت آنالیز و بررسی لایه های زیرزمین و محیط اطراف وجود دارند که در مقاله راهنمای انتخاب فلزیاب به آنها پرداخته ایم که با مطالعه آن می توانید دستگاه گنج یاب مناسب کار خود را به راحتی انتخاب کنید. برای اطلاعات بیشتر به پست پیدا کردن دفینه مراجعه فرمایید.

درست است که ساده ترین روش دفینه یابی خرید یک دستگاه فلزیاب و بهره بردن از دانش باستان شناسی است اما اگر هزینه لازم برای خرید دستگاه را نداشتیم و با روش های سنتی نیز به نتیجه ای نرسیدیم تکلیف چیست؟ پیشنهاد ما به شما عزیزان اجاره دستگاه فلزیاب میباشد. با این کار هم میتوانید خلا نبود دستگاه را پر کنید و هم هزینه بسیار کمتری بپردازید. در برخی موارد نیز کاوشگر دستگاه فلزیاب را برای مدت زمان کوتاهی نیاز دارد. در چنین مواردی خرید یک دستگاه فلزیاب معقول به نظر نمی آید و بهتر است تا با اجاره فلزیاب برای یک یا دو روز، عملیات کاوش را انجام داده و بدین ترتیب در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کند. البته باید متذکر شویم که عکس این موضوع نیز صحیح است و اگر قصد انجام کاوش به مدت طولانی را دارید بهتر است تا یک دستگاه فلزیاب را خریداری کنید زیرا  هزینه اجاره دستگاه گنج یاب برای مدت طولانی بیشتر از قیمت تمام شده برای خرید آن است.

 

ساده ترین روش دفینه یابی
امیدواریم که این مقاله برایتان مفید و مناسب بوده باشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + هجده =

Call Now Button