طلایاب حرفه ای و انواع آن

طلایاب حرفه ای و انواع آن

توضیحی درباره طلایاب حرفه ای و انواع آن :

دستگاه طلایاب حرفه ای به دلیل دارا بودن سنسورهای نوری، حرارتی ، مادون قرمز و التراسونیک در زمان انجام عملیات جستجوی هدف که پیدا کردن فلزات با ارزش می باشد به صورت نقطه زنی این کار را انجام می دهد و دیگر نیازی به کویل یا سیم پیچ ندارد . و تنها با استفاده از سنسورهای موجود در دستگاه کار خود را به درستی انجام می دهد .

طلایاب حرفه ای و انواع آن

طلایاب حرفه ای و انواع آن

قدرت تفکیک در دستگاه های طلایاب حرفه ای بسیار بالاست و به دلیل طراحی خاص مدار الکتریکی ردیاب با فلزات تصویری و میزان قدرت طلایاب جهت تشخیص هدف که جستجوی طلا و تفکیک فلزاتی چون نقره ، مس ، روی و .. است ، بسیار بالا می باشد .کار کردن با این دستگاه نیاز به آموزش دارد زیرا باید با دقت فراوانی انجام شود و این دستگاه برای افراد حرفه ای طراحی شده است . عملکرد دستگاه طلایاب حرفه ای به وضعیت آلیاژ هدف ، شرایط تشخیص و منابع بستگی دارد . بهترین عملکرد از دستگاه فلزیاب حرفه ای به شناخت فرد از دستگاه و چگونگی استفاده درست از دستگاه طلایاب بستگی دارد.

پیشرفته ترین طلایاب حرفه ای

از پیشرفته ترین انواع دستگاه طلایاب حرفه ای در دنیا می توانیم به طلایاب حرفه ای فرکانسی ، فلزیاب پیشرفته القایی اشاره کنیم . قطعاتی که در فلزیاب های پیشرفته فرکانسی به کار برده می شود نسبت به مدل آن ها قدرت تفکیک بالایی دارند و به دلیل استفاده از سنسورهای پرقدرت برای یافتن فلزات دیگر نیازی به استفاده از کویل ندارد . حمل و نقل این دستگاه فلزیاب حرفه ای به نسبت سایر دستگاه های فلزیاب آسان تر خواهد بود . در فلزیاب حرفه ای می توانیم میزان صدای اپراتور را به صورت دستی تنظیم نماییم تا به بهترین صدای زمینه برسیم .

ویژگی های یک طلایاب حرفه ای

از ویژگی های مهم دستگاه طلایاب حرفه ای علاوه بر قدرت تفکیک بالا ، نمایش تصویر اشیاء بر روی صفحه نمایشگر تبلت یا موبایل دارد .اطلاعات از طریق وای فای به تبلت ارسال می شود و اپراتور با استفاده از اطلاعات دریافتی می تواند عمق فلز مورد نظر را تشخیص دهد . قدرت تفکیک بالای  این دستگاه ها درصد خطا را به صفر می رساند و هم چنین می تواند فلزات با ارزش را از فلزات بی ارزش تشخیص دهد . دستگاه طلایاب حرفه ای به دلیل داشتن سیستم حذف ذرات معدنی می تواند مشکلات و خطاهایی را که در زمان نقطه زنی به وجد می آید را برطرف کند .

طول عمر باتری طلایاب

آلودگی های مغناطیسی یا جریان های قوی موجود در منطقه ، حتی زمین هایی که دارای منابع آلوده با آلیاژ گسترده ، درهم چون مواد آهنی و غیر آهنی هستند باعث می شوند قدرت سیستم را کاهش دهند. فلزیاب ها در این شرایط نیاز به پردازش و تشخیص دقیق با سرعت بیش تر می باشند . همین امر موجب می شود میزان ولتاژ مصرفی بیش تر شود و طول عمر باتری در طلایاب حرفه ای کاهش پیدا کند و میزان شارژ باتری در زمان کمتری تخلیه شده و تعادل را در سیستم کاهش می دهد .در این مقاله تاثیر منابع و آلودگی های محیطی را بر طول عمر باتری در طلایاب و میزان عمق زنی آن ها بررسی خواهیم کرد .

طلایاب حرفه ای و انواع آن

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

در شرکت دنیای فلزیاب سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در

بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود

تا شما را برای یک انتخاب مطمئن و صحیح یاری دهد تا بتواند ضمن معرفی محصولات این شرکت ،

شما را برای رسیدن به اهدافتان راهنمائی نماید.

برای یک خرید هوشمندانه میتوانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + شانزده =

Call Now Button