قیمت و انواع مدلهای دستگاه طلایاب

قیمت و انواع مدلهای دستگاه طلایاب

 

قیمت و انواع مدلهای دستگاه طلایاب

 

 مشخصات قیمت و انواع مدلهای دستگاه طلایاب در دنیای فلزیاب:

طلایاب و گنج یاب در انواع مدلهای مختلف و با امکانات و ویژگیهای گوناگون در بازار عرضه می گردد. افراد همواره سعی در خرید بهترین و باکیفیت ترین دستگاه و با قیمت مقرون به صرفه دارند. یکی از مواردی که در خرید دستگاههای فلزیاب باید در نظر گرفت اورجینال بودن فلزیاب و اطمینان از اصلی بودن برند عرضه شده است. متاسفانه دیده شده است که برخی افراد دستگاههای فلزیاب دست ساز و تقلبی را بنام برندهای معتبر و با قیمتهای گزاف به فروش می رسانند. از طرفی این باور غلط در برخی مشتریان وجود دارد که هر چقدر قیمت دستگاه بالاتر باشد کیفیت و عملکرد آن بطور حتم بهتر و بالاتر است. چنانچه تصمیم به خرید دستگاه طلایاب دارید در درجه اول از فروشگاهها و سایتهای معتبر اقدام به خرید نمائید. همچنین از وجود خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر و شرکتی دستگاه اطمینان حاصل نمائید. مورد مهم دیگر تست دستگاه در حضور شما و امتحان قابلیتهای دستگاه است. اصلا نگران این موضوع نباشید که فروشنده از این کار سرباز زد. فروشگاههای معتبر و برندهای معروف این کار را برای مشتری انجام داده و مشکلی با این قضیه ندارند. شرایط تست را نیز با واقعیت موجود فراهم نمائید، به این معنی که دستگاه طلایاب در شرایط واقعی آزمایش و تست گردد.

انواع مدل طلایاب

انواع مدل طلایاب و گنج یاب معتبر و با برندهای معروف را می توانید از سایت و قسمت مربوط به طلایاب مشاهده نمائید. دستگاههای طلایاب دارای مدلهای مختلف و امکاناتی مانند سیستم تصویربرداری سه بعدی، لوپ مدرن جهت شناسایی فلزات، عملکردهای دوگانه شناسایی فلزات مانند حالت PI و مغناطیسی، سنسورهای قوی با قابلیت نفوذ تا عمق زیاد، مجهز به سیستم ردیابی دستی و اتومات، ردیابی اسکن زنده و امکان ذخیره تصاویر، لوپهای قابل حمل، قابلیت ارسال تصاویر به موبایل و لب تاپ با بلوتوث، دارای نرم افزارهای شبیه ساز و شناسایی فلزات از طریق نور و صدا می باشند. همچنین برخی دستگاههای پیشرفته امکان تشخیص کلیه فلزات، مد تفکیک طلا، تعیین دقیق محل طلا و چراغ صفحه نمایش دید در شب دارند. چنانچه تمایل به مشاهده انواع مدل دستگاه طلایاب با امکانات و ویژگیهای آنها را دارید به قسمت انواع مدلهای دستگاه فلزیاب مراجعه نمائید. در این قسمت امکان مشاهده انواع برندهای معتبر دنیا و آخرین مدلهای دستگاه فلزیاب وجود دارد.

قیمت دستگاه طلایاب

قیمت دستگاه طلایاب به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت دستگاه فلزیاب قدرت و شدت تولید میدان مغناطیسی دستگاه است. تکنولوژی مورد استفاده در دستگاه، امکان نمایش تصاویر فلزات، ملزومات جانبی دستگاه مانند لوپهای مجهز، صفحه نمایش ال ای دی، سنسورهای قدرتمند و عمق نفوذ دستگاه از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت دستگاه فلزیاب هستند. اطمینان از اصل بودن دستگاه، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر و اطمینان از امکانات و قابلیتهای معرفی شده نیز حائز اهمیت زیادی است. قابلیت تنظیم دستی و اتومات و تعیین شدت فرکانس بصورت دستی نیز موجب افزایش کارایی دستگاه در شرایط مختلف می گردد.

در شرکت معتبر دنیای فلزیاب با حضور متخصصین و مهندسان حرفه ای شما را با اموزش و تست رایگان همراهی میکنند

ما در اینجا به معرفی انواع سیستم فلزیاب از شرکت معتبر و بزرگ تولید کننده می پردازیم .

فلزیاب خارجی ارزان و حرفه ای و اسکنر های تصویری شرکت سان استون آمریکا :

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + هفت =

Call Now Button