اطلاعاتی درمورد فلزیاب ها

اطلاعاتی درمورد فلزیاب ها

اطلاعاتی درمورد فلزیاب ها

در این متن خوب است بدانیم که چه اطلاعاتی درمورد فلزیاب ها داشته باشیم :

بخشی از یک وسیله که وظیفه ی تشخیص و پیدا کردن نزدیک ترین فلز توسط پروب سنسور آن انجام میشود. این مشخصه اصلی تمام فلزیاب ها و طلایاب ها و گنج یاب ها و روش تشخیص آن هاست.

چرا فلزیاب؟

در اکثر صنایع مانند مواد غذایی، صنایع پلاستیک، دارو و صنایع پوشاک، فلزیاب ها چیزی هستند که وجود آن ها در این صنایع ضروری است. فلزیاب ها یک نیاز کلیدی هستند به این معنی که آن ها به صنایع برای تولید محصولات بدون آلودگی، ابزار مصرفی ایمن و از دست نرفتن محصولات در حین تولید کمک میکنند.

  1. ضرر و زیان فلزیاب ها

از لحاظ اقتصادی، فلزیاب ها ممکن است یک تاثیر بزرگ در این امر در صنعت داشته باشند.

ضرر و زیادن زمانی اتفاق می افتد که محصولات در مرحله ی تولید با آلایندگی بسته بندی شوند، در واقع یعنی محصولات به صورت دلسوزانه و دوستانه برای مشتری ساخته نشده است. از این رو در آن صنعت، فروش آن محصول هم سخت خواهد بود که موجب کم شدن فروش و تولید محصول ضعیف میشود. بنابراین با این روال، اقتصاد آن کارخانه از بین میرود.

 

  1. جلوگیری از آلودگی

بسته بندی محصولات به خصوص مواد غذایی و نوشیدنی ها چون توسط ماشین آلات و تجهیزات سنگین و غیره انجام میشود، درنتیجه ی آن احتمال دارد توسط مسائل بیرونی آلوده شوند، که این آلودگی شامل ذرات آهنی و غیر آهنی است. بدون از بین بردن این آلایندگی های فلزی از محصول، آن محصول از دست رفته به حساب می آید و نامناسب برای عرضه شدن به مشتری در نظر گرفته میشود. بنابراین این صنعت نیاز زیادی به فلزیاب های قدرتمند و حساس دارد که بتواند این آلودگی ها را از مواد غذایی پاک کند.

  1. ایمنی

محصولاتی که آلوده به اشیای فلزی و آلاینده های مرتبط با آن هستند، نمیتوانند به عنوان محصولی امن ارائه شوند. این یک الزام رفتاری است که تولید کنندگان کالاهای ایمن و با کیفیت را تولید کنند. بنابراین تولید کنندگان برای جلوگیری از این آلودگی ها نیاز به شناساگرهای فلزی یا فلزیاب ها دارند.

احتیاط های لازم در هنگام استفاده از فلزیاب و

اطلاعاتی درمورد فلزیاب ها :

فلزیاب ها اگر با دقت و با روش های درست استفاده نشوند میتوانند وسایل خطرناکی باشند و به سلامت و محیط زیست آسیب برسانند. این به این دلیل است که همه ی آن ها با برق و ولتاژ و جریان ارتباط دارند. آن ها همچنین اگر درست مورد استفاده قرار نگیرند احتمال دارد موجب مرگ نیز باشند. اقداماتی برای جلوگیری از اشتباهاتی که امکان دارد اتفاق بیوفتد، در زیر اشاره شده است:

  1. امکان دارد که اتصال کوتاه اتفاق بیوفتد. این اتفاق امکان دارد زمانی اتفاق بیوفتد که ما در هنگام آماده سازی یا استفاده، به درستی آن را به کار نبریم. اتصال کوتاه ناگهانی، امکان دارد بر روی اندام های بدن تاثیر منفی بگذارد پس برای جلوگیری از اتصال کوتاه، همیشه در چگونگی قرار دادن سطح مورب آند و شی فلزی باید دقت کنید.
  2. اطمینان حاصل کنید که فردی که توانایی استفاده از این وسیله را دارد از آن استفاده نماید.
  3. توصیه میشود که مقدار ولتاژ و جریان اعمال شده به فلزیاب خود را تنظیم کنید تا مشکلی برای فلزیاب شما پیش نیاید. ولتاژ بالا برای یک سیم پیچ کوچک ممکن است عمل نکند پس با توجه به قدرت فلزیاب خودتان باید ولتاژ و جریان آن را تنظیم کنید.

خلاصه:

در اکثر صنایع مانند مواد غذایی، صنایع پلاستیک، دارو و صنایع پوشاک، فلزیاب ها چیزی هستند که وجود آن ها در این صنایع ضروری است. فلزیاب ها یک نیاز کلیدی هستند به این معنی که آن ها به صنایع برای تولید محصولات بدون آلودگی، ابزار مصرفی ایمن و از دست نرفتن محصولات در حین تولید کمک می‌کنند.

برخی از سیستم های حرفه ای با آموزش رایگان

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب تصویری حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده − 2 =

Call Now Button