انواع تست دستگاه فلزیاب

انواع تست دستگاه فلزیاب

 

انواع تست دستگاه فلزیاب

در شرکت معتبر دنیای فلزیاب انواع تست دستگاه فلزیاب به هر نحوی قابل بررسی است

۱-  انواع تست فلزیاب در هوا

شرکت هایی که قادر به تست زیر خاک نیستند و یا با جا مکان مشخصی برای تست ندارند و یا به دلیل مسائل امنیتی نمی خواهند بیرون از شرکت تست کنند این روش تست یا به عبارتی تست در هوا را انتخاب می کنند. این روش تست به هیچ عنوان قابل قبول نمی باشد، چون جسم سخت یا سنگی در زیر لوپ قرار ندارد که مشخص شود که دستگاه قادر به نفوذ از سنگ و جسم سخت است یا نه.
پس به هیچ عنوان تست در هوا را قبول نکنید.

۲- تست فلزیاب آکواریومی

در این تست آکواریومی به قطر ۵۰ سانت از خاک نرم پر شده است که در داخل شرکت و به دست مشتری تست می گردد. اما به دلیل نبود جسم سخت دستگاه به راحتی در خاک نفوذ میکند و این تست نیز قابل قبول نیست.

۳-انواع تست دستگاه فلزیاب در زیر خاک و سنگ

در این روش فروشنده از قبل فلزی زیر خاک دفن می کند و سپس خریدار را به محل تست برده و تست انجام می شود و در واقع فروشنده ادعا می کند که مثلا فلزی در ۳ متری است و اگر خریدار بخواهد این حرف اثبات شود باید ۳ متر کنده شود و باز به هیچ عنوان تست قابل قبول نمی باشد، شاید فروشنده هم فلز زیر خاک گذاشته و هم در خاک محل تست ذرات فلزات مختلف ریخته است که قابل تشخیص با چشم نمی باشد و در واقع دستگاه کاری به فلز در ۳ متری ندارد و قدرتی ندارد در ۳متر فلز را مشخص کند و فقط ذرات فلزات را شناسایی می کند.
پس این تست نیز مورد قبول نمی باشد.

۴- تست در زیر ۱۰ لایه مختلف خاک و سنگ و…

این روش تست بهترین و بی نقص ترین روش تست می باشد و می توان یک تست را چندین بار انجام داد و لوپ و فلز را جا به جا کرد و از کارایی دستگاه اطمینان حاصل کرد.

نحوه تست دستگاه فلزیاب

  1. هنگام تست فلزیاب خودتان بدون دخالت فروشنده فلزی که انتخاب کرده اید را در زمین به طور ثابت قرار داده و سپس از فاصله ی دور دیسک را برای کاوش حرکت دهید. ( گاهاً دیده می شود که فروشندگان با ثابت نگه داشتن دستگاه و حرکت دادن فلز می خواهند شما را فریب دهند. چرا که با جابجایی دستگاه بالانس و ثبات دستگاه این فروشندگان تغییر می کند. و همین امر نشان دهنده این است که دستگاه جعلی بوده و اورجینال نمی باشد . )
  2. لطفا نقطه تست را هم خودتان انتخاب کنید و اجازه ندهید فروشنده از محل هایی که از قبل حفر شده و آماده شده اند برای تست استفاده کند.
  3. هنگام تست دقت کنید که فلز حداقل یک متر به داخل صخره نفوذ کند. و در کناره های صخره نباشد.
  4. و نکته آخر که نکته ی بسیار مهمی است ، به هیچ عنوان اجازه ندهید فقط با فرم بزرگ ( لوپ ۱*۱ ) به شما تست داده شود. زیرا نقش اصلی و اساسی در کاوش ها و اهداف کوچک و مهم را ، دیسک کوچک ایفا می کند. پس عامل موفقیت شما این باشد که هنگام تست دستگاه طلایاب حتما در متراژهای بالای ۳ متر با دیسک کوچک تست کنید.

نکات مهمی در تست فلزیاب باید توجه کرد

۱- برخی فروشندگان در زمان تست دستگاه فلزیاب جعلی از ریموت استفاده می کنند. یا در محل تست قبل از خریدار فلزی می گذارند. و یا در کفش خود فلزی را حمل می کنند.

۲- هنگام تست فلزیاب و طلایاب خود خریدار بدون دخالت فروشنده فلز انتخاب شده را در زمین به طور ثابت قرارداده و بعدا از فاصله ای دور جستجوگر( دیسک ) را برای کاوش حرکت دهد. ( گاها دیده می شود فروشندگان با ثابت نگه داشتن دستگاه و حرکت دادن فلز می خواهند شما را فریب دهند. چرا که با جابجایی دستگاه بالانس و ثبات دستگاه این فروشندگان تغییر می کند و همین نشان دهنده جعلی بودن این دستگاه ها می باشد. )

۳- لطفا نقطه تست را خودتان انتخاب کنید. و اجازه ندهید فروشندگان از محل های از قبل حفر شده و آماده شده خودشان جهت تست استفاده نمایند.

۴- هنگام تست دقت بفرمایید فلز حداقل یک متر به داخل صخره نفوذ کند. و در کناره های صخره نباشد.

۵٫یکی از مهم ترین ویژگی های که باید مورد توجه قرار بگیرد، نفوذ پذیری دستگاه فلزیاب، می باشد. زیرا دستگاه فلزیاب و طلایاب اگر نفوذ پذیری لازم را نداشته باشد به هیچ عنوان نمی توان با آن به نتیجه ای رسید. تست دستگاه فلزیاب بر روی سنگ های یکپارچه در محیط های کوهستانی، یکی از روش هایی می باشد که نشان دهنده ی نفوذ عمیق دستگاه فلزیاب و طلایاب در داخل زمین است چرا که اکثر دستگاه های موجود ضعف اعظمی در نفوذ از سنگ دارند.

 

۶- توجه توجه مطلبی خیلی مهم مهم مهم ::: به هیچ عنوان اجازه ندهید فقط با فرم بزرگ ( لوپ ۱*۱ ) به خریدار تست داده شود ،زیرا نقش اصلی و اساسی را در کاوش ها و اهداف کوچک و مهم دیسک کوچک ایفا می کند. پس عامل موفقیت شما عزیزان این می باشد. که هنگام تست دستگاه فلزیاب و طلایاب حتما در متراژهای بالای ۳ متر با دیسک کوچک تست کنید.

۷- به تعریف تمجید فروشندگان از دستگاه فلزیاب و طلایاب خود توجه نفرمایید و فقط به عقل، منطق و چشم خود اعتماد کنید.

ما در اینجا به معرفی انواع سیستم فلزیاب از شرکت معتبر و بزرگ تولید کننده می پردازیم .

فلزیاب خارجی ارزان و حرفه ای و اسکنر های تصویری شرکت سان استون آمریکا :

خدمات پس از فروش:

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + هفت =

Call Now Button