ایجاد اختلال در دستگاه طلایاب

ایجاد اختلال در دستگاه طلایاب

ایجاد اختلال در دستگاه طلایاب چگونه است؟ مقاله زیر شما را بااز  پرسش اگاه میکند:

ایجاد اختلال در دستگاه طلایاب

تقریبا ۹۰% مردم طلا و جواهرات خود را در خانه نگهداری میکنند اما آیا نگهداری طلا در خانه کار عاقلانه ای است؟ آیا میتوان کاری انجام داد که امنیت طلا ها به خطر نیفتد؟ چطور طلای خود را از شر سارقان در امان نگه داریم. یکی از راه هایی که میتوانید برای محافظت طلا در خانه از آن استفاده کنید استفاده از گاوصندوق فوق امنیتی میباشد که فروشگاه گنجبان بزرگترین نمایندگی تولید و فروش گاوصندوق فوق امنیتی در ایران است. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا راه مقابله با طلایاب و در امان ماندن طلا از طلایاب را یاد بگیرید.

ایجاد اختلال در دستگاه طلایاب 

برای محافظت از طلا در خانه شما میتوانید از راه های زیادی استفاده کنید. براثی این کار شما باید کمی قوه تخیل خود را به کار بیندازید و خود را به عنوان سارق طلا تصور کنید.

خب حالا ببینید اولین جایی که برای سرقت طلا به ذهن تان میرسد کجاست؟

برای این کار میتوانید مقاله سرقت گاوصندوق را بخوانید تا با روش هایی که سارقان از ان برای سرقت استفاده میکنند بیشتر آشنا شوید.

حواستان به اتاق خواب تان باشد

اولین جایی که به ذهن سارقان برای سرقت طلا میرسد اتاق خواب شما میباشد. زیرا اکثر مردم اشیا ارزشمند خود را در اتاق خواب شان نگهداری میکنند.

دقت کنید که طلا را در کیف و چمدان و زیر بالش نگذارید زیرا این مکان ها اولین مکان هایی هستند که در اتاق به ذکر سارقان میفتد.

نکته مهم برای محافظت از طلا در خانه این است که همه طلا هایتان را در یک جا نگهداری نکنید.

اینجوری به قول معروف همه تخم مرغ هایتان را در یک سبد چیده اید و کار را برای سارقان راحت تر کرده اید.

به دنبال چند مکان مخفی در منزل تان بگردید و طلا ها را در نقاط مختلف جاسازی کنید.

ایجاد اختلال در دستگاه طلایاب و روش های نگهداری طلا از سرقت

روش های مختلفی برای نگهداری طلا از سرقت وجود دارد که در این قسمت یخواهیم مهمترین روش های نگهداری طلا از سرقت را با هم بررسی کنیم و بهترین محل های محافظت طلا را به شما معرفی کنیم.

بهره گیری از صندوق امانات و بانک ها

یکی از بهترین کار هایی که میتوان برای محافظت از طلا انجام داد این است که از مزایایی که بانک ها برای این منظور قرار داده اند بهره مند شد. شما با پرداخت هزینه ای معین میتوانید طلا و جواهرات خود را از سرقت در امان نگه دارید و با خیال راحت آن ها را در بانک نگهداری کنید. البته اگر قرار است که مدام از این طلا ها استفاده کنید اینکه هر روز برید بانک و این طلا ها را بردارید ممکن است کمی بری شما سخت باشد اما در هر حال امنیت را در سطح بالایی نگه میدارد.

خرید گاوصندوق ایمن

گاوصندوق های امن زیادی در ایران موجودند و شما میتوانید با هر بودجه ای بهترین وامن ترین گاوصندوق را خریداری کنید. بهتیرن گاوصندوق باید از مواد نسوز ساخته شده باشد که تا در مقابل بلایای طبیعی در امان باشد و شما مدام نگران به خطر افتادن امنیت آن نباشید. شما میتونید باکیفیت ترین و بهترین گاوصندوق ها را با قیمتی ارزان تر از سایر نمایندگی های فروش گاوصندوق از گنج بان خریداری کنید. گنج بان بزرگترین تولید کننده و فروشنده گاوصندوق در ایران است که شما میتوانید با هر بودجهای بهترین گاوصندوق را از این فروشگاه خریداری کنید.

در امان ماندن طلا از طلایاب

برای در امان ماندن طلا از طلایاب شما میتوانید از یک گاوص

ندوق ضد سرقت استفاده کنید.

این گاوصندوق ها با ساختاری تولید شده اند که باز کردن آن ها امکان پذیر نیست و به همین دلیل دسترسی به داخل این گاوصندوق ها غیر ممکن است.

این گاوصندوق ها به غیر از اینکه با استفاده از الگوریتم های امنیتی سطح بالایی شاخته شده اند وزن بالایی دارند و امکان جابجایی آن ها نیز وجود ندارد.

در اداغمه یک راه مهم و پر کاربرد برای در امان ماندن طلا از طلایاب را به شما یاد میدهیم.

استفاده از ورق سربی راه مقابله با طلایاب

یکی از بهترین کار هایی که میتوانید برای استتار طلا از طلایاب انجام دهید این است که طلاها را در ورق های سربی بپیچید.

حالا میتوانید این طلا ها را در هرجایی از اتاق خواب و حال جاساز کنید.

با این روش دستگاه طلایاب نمیتواند وجود طلا را تشخیص دهد و طلا شما محافظت میشود.

در واقع در ساختار انواع گاوصندوق خانگی نیز از این روش استفاده شده است و بدنه این گاوصندوق ها از ورق های سرب میباشد تا از سرقت تا حدودی در امان بمانند.

این روش قرار دادن طلا در ورق های سربی بهترین روش استتار طلا از طلایاب یباشد.

ایجاد اختلال در دستگاه طلایاب و چگونه لایه‌های امنیتی منزل خود را بیشتر کنید

هرچقدر تعداد لایه‌های امنیتی تا زمان دستیابی به محل جاسازی طلا در خانه بیشتر باشد، شانس سارقان برای پیدا کردن آن‌ها نیز کمتر خواهد شد. سارق‌ها عموماً خانه‌هایی را انتخاب می‌کنند که از لحاظ امنیتی وضعیت خوبی نداشته باشند. استفاده از قفل‌های سالم و ضد سرقت، درب‌های ضد سرقت، حفاظ درب، نرده پشت حفاظ پنجره و قفل کردن درب اتاق‌ها بعد از خروج از منزل اهمیت بسیار زیادی دارند. البته توجه کنید که با استفاده بیش از حد از لوازم ایمنی باعث جلب توجه بیشتر نشوید!

مراقبت از دارایی‌های ارزشمند با نصب دزدگیر در منزل

حتی اگر بهترین محل را برای جاسازی طلا و جواهرات خود در منزل انتخاب کرده باشید، هنوز هم استفاده از دزدگیر اهمیت بسیار زیادی دارد. دزدگیرها با صدای هشدار بلند خود می‌توانند سارقان را فراری دهند. حتماً بعد از ترک منزل خود حتی برای چند ساعت، دزدگیر خانه را فعال کنید. علاوه بر این دستگاه ورود رمز دزدگیر را در محلی قرار دهید که به سادگی توسط سارقان دیده نشوند.

البته به طور کلی دزدگیرهای خانه یا ماشین که تنها با صدای بلند اقدام به هشدار دادن می‌کنند، به تنهایی نمی‌توانند ضامن امنیت خانه یا ماشین شما باشند. به همین دلیل است که دزدگیر هوشمند خودرو خودرو جایگزین دزدگیرهای معمولی شده است. در منزل هم باید از سیستم‌های امنیتی تقویتی در کنار آلارم استفاده کنید.

مخفی کردن طلا در آشپزخانه

نکته مهمی که هست باید طلا و جواهرات را در جایی نگهداری کنید که در چشم نباشد و دور از دید باشد. آشپزخانه به دلیل وجود وسایل فلزی زیادی که دارد، گزینه خوبی برای مخفی کردن طلاها به شمار می‌رود. افراد اغلب از روش‌های سنتی استفاده می‌کنند و طلای خود را در کیسه برنج یا آرد مخفی می‌کنند ولی برای اینکه ردیابی طلا در مقابل طلایاب دشوار شود، بهتر است آن را در ظروف فلزی (مثلا چند ظرف فلزی تو در تو نگاهداری کنید).

چگونه فلزیاب را گول بزنیم

یکی از روش های گول زدن فلز یاب پیچیدن طلا ها و سکه ها در سرب است. طلا های خود را در ورق های سربی بپوشانید و سپس آن ها را داخل کاغذ های کاربنی بپیچید. این عمل باعث می شود که دستگاه های فلز یاب قادر به تشخیص دادن طلا ها نباشند.

گاوصندوق های خانگی ویژه نگهداری طلا و جواهرات نیز دقیقا با همین سیستم کار می کنند و به این ترتیب باعث می شوند دستگاه فلز یاب و دستگاه طلا یاب قادر به تشخیص وجود طلا و سکه در آن ها نباشد.

دستگاه های فلزیاب معمولا در دو نوع حساس به فلز و حساس به یون یافت می شوند.

این دستگاه ها در صورتی که فلز تا حداقل ۳ متری آن ها باشد شروع به هشدار دادن می کنند. بنابراین این دستگاه ها در سرقت های خانگی کاربردی ندارند چرا که در منازل وسایل فلزی یادی وجود دارد که می تواند باعث الارم دستگاه فلز یاب شود.

ضمن این که در خود بدنه گاوصندوق نیز فلز به کار رفته است که باعث به صدا درامدن صدای دستگاه فلزیاب می شود.


ایجاد اختلال در دستگاه طلایاب

امیدواریم که این مقاله برایتان مفید و مناسب بوده باشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

11 − دو =

Call Now Button