بالانس فلزیاب بوقی

بالانس فلزیاب بوقی

سلام دوستان عزیز در این پست سعی میکنم بصورت مختصر در مورد بالانس در سیستم های فلزیاب بوقی پالسی شرکت دنیای فلزیاب توضیحاتی بیان کنم تا بتونید بهتر با مفهوم بالانس در فلزیاب های بوقی آشنا بشید، در ادامه باید خاطر نشان کنم این مطلب صرف آموزش بالانس کردن فلزیاب های بوقی شرکت دنیای فلزیاب هست و  برای دیگر دستگاه های موجود در بازار صدق نمیکند.

بالانس فلزیاب بوقی

بالانس فلزیاب بوقی پالسی

فلزیاب پالسی بعنوان بهترین نوع سیستم جهت فلزیابی در ایران است و با عنوان های طلایاب و گنج یاب یا سکه یاب نام گذاری میشود که همگی به یک معنا هستند، نحوه کار فلزیاب پالسی اینه که با ارسال پالس به زمین و دریافت آن منجبر به تشخیص فلزات میشود. بدین صورت که هر گونه تغییر در میدان پالس، در کار دستگاه اختلال وارد کرده و دستگاه شروع به بوق زدن میکند. بدیهی است مواد معدنی موجود در خاک نیز باعث اختلال در میدان پالس شده و باعث میشه تا دستگاه مدام بوق اضافه بزنه، برای این منظور از بالانس برای سازگار کردن دستگاه با خاک محیط استفاده میشود. اکثر دستگاه های موجود در بازار بالانس اتوماتیک دارن و کافیه با فشار دادن یک دکمه دستگاه را با خاک محیط بالانس کرد.

چطور فلزیاب رو بالانس کنیم؟

سادست، لوپ فلزیاب رو در هوا نگه دارید و یکبار بالانس رو بزنید حال لوپ رو روی ضمین بزارید و ولوم حساسیت را در وضعیتی قرار دهید تا دیگر صدای بوقی نشنوید حال دکمه بالانس رو فشار دهید و لوپ را با فاصله ۵ تا ۱۰ سانتی از زمین نگه دارید. دستگاه شما بالانس شده و آماده برای کاوش است . توجه داشته باشید گونه خاک در ایران به قدری زیاد است که باید بصورت طبیعی تقریبا هر ۱۰ متر دستگاه را مجدد بالانس کنید تا بتونید با ثبات کامل به کاوش بپردازید و اهداف اصلی را از دست ندهید.

فلزیاب های امریکایی موجود در ایران با آموزش رایگان

محصولات این مجموعه به دلیل استفاده از قوی ترین سیستم های به روز جهانی و متریال قدرتمند؛ همه در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند؛ از این رو افرادی که از این محصولات برای کاوش و ردیابی اهداف خود استفاده می کنند؛ همه به موفقیت بالایی دست یافته اند. قدرت سازگاری بالای این محصولات با انواع شرایط و محیط ها؛ باعث شده است تا این محصولات کاملا مناسب کاوش در شرایط های سخت و دشوار کشورمان گردند.

بالانس فلزیاب بوقی

امیدواریم که این مقاله برایتان مفید و مناسب بوده باشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × دو =

Call Now Button