تاریخچه کشف فلزیاب

تاریخچه کشف فلزیاب

تاریخچه کشف فلزیاب

فلزیاب ها یک دستگاه الکترونیکی هستند که توسط میلیون ها نفر از مردم سراسر جهان برای  تشخیص فلزاتی که تا حدی به سطح زمین نزدیک هستند ، استفاده می شوند این دستگاه ها از طریق علم الکترومغناطیس کار می کنند و  از اشکال و اندازه های مختلف تشکیل شدند که برای مقاصد متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. سرگرمی پیدا کردن فلز ها و یا طلا و یا گنج در بین میلیون ها شکارچی گنج در سراسر جهان مورد علاقه است. وسایل مورد استفاده توسط شکارچیان گنج و علاقه مندان به پیدا کردن فلزات متفاوت هستند اما همه آنها اساساً یک کار را انجام می دهند و آن این است که فلزی را در زیر سطح زمین کشف می‌کند. فلزیاب ها همچنین از وسایل مورد استفاده در فرودگاه ها هستند و در ورزش های بزرگ و  گردهمایی های مردمی برای امنیت استفاده می شوند.  از این وسایل می توانیم برای کشف معادن و همچنین سلاح ها استفاده کنیم و به این واسطه فلزیاب ها میتوانند به امنیت جهان نیز کمک کنند. در این مقاله قصد داریم در این باره که چه کسانی در اختراع این وسیله نقش داشته‌اند و تاریخچه کشف فلزیاب بیشتر صحبت کنیم:

تاریخچه کشف فلزیاب، چه کسی فلزیاب را اختراع کرد ؟

تاریخچه کشف فلزیاب، بعد از اختراع برق به سالهای حدود ۱۸۰۰ بر می گردد. این وسیله توسط معدنچیان طلا  به‌عنوان طلایاب یا گنج یاب برای سرعت بخشی به کشف طلا و همچنین توسط دانشمندان  برای پیدا کردن فلز در زمین مورد آزمایش قرار گرفت. با این وجود   قبلا استفاده  از این اختراع توسط الکساندر گراهام بل در سال ۱۸۸۱ اتفاق افتاده بود.  گراهام بل به منظور یافتن گلوله ای که پزشکان قادر به پیدا کردن آن در بدن رئیس جمهور جیمز گارفیلد نبودند ، استخدام شد. رئیس جمهور گارفیلد در ژانویه در واشنگتن به ضرب گلوله کشته شد. اگرچه وی از زمان این حمله جان سالم به در برده بود. این دستگاه که برای اولین بار ساخته شده بود اندازه بسیار بزرگی داشت ، که شامل یک لوله خلا بود که عمدتاً در هر دو جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم برای پیدا کردن محل مین‌های زمینی و  بمب مورد استفاده قرار گرفت.

تاریخچه کشف فلزیاب، گرهارد فیشر

برای بررسی بیشتر تاریخچه کشف فلزیاب، در اوایل دهه ۱۹۰۰، بنیانگذار آشکارساز فلزی فیشر گرهارد، به عنوان یک مهندس تحقیقاتی در جستجوی آشکارسازهای رادیویی هواپیما کار میکرد. او راه حلش را برای مشکل سنگ های رسوبی استفاده کردن از سیستم مورد استفاده در ناوبری هواپیمایی به واسطه ی تغییراتی که در این سیستم ایجاد کرده بود، ارائه کرد، او را به سمت اشتراک گذاشتن ایده خود با آلبرت انیشتین برای ساخت فلزیاب قابل حمل، هدایت کرد. که در نهایت منجر به یک اختراع شد.

پیشرفت های آینده:

فلزیاب دستی که توسط فیشر اختراع شد به طور مستمر از سال ۱۹۲۵ در حال توسعه است. چارلز گارت بنیانگذار فلزیاب های Garrett بخش عمده ای از این پیشرفت را در سال ۱۹۶۰ به عهده داشت.

گارت در در جستجوی فلزیابی بود که بتواند کار مدنظر او را انجام دهد اما موفق به پیدا کردن آن نشد. به همین دلیل تصمیم گرفت خودش آن را بسازد، حذف رانش نوسانگر و سیم پیچ پیشرفته تکنولوژی بود که او برای خود ثبت کرد.

خلاصه:

تاریخچه کشف فلزیاب، بعد از اختراع برق به سالهای حدود ۱۸۰۰ بر می گردد. این وسیله توسط معدنچیان طلا به‌عنوان طلایاب یا گنج یاب برای سرعت بخشی به کشف طلا و همچنین توسط دانشمندان برای پیدا کردن فلز در زمین مورد آزمایش قرار گرفت. با این وجود قبلا استفاده از این اختراع توسط الکساندر گراهام بل در سال ۱۸۸۱ اتفاق افتاده بود.

برخی از سیستم های حرفه ای با آموزش رایگان

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب تصویری حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

 

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 5 =

Call Now Button