تعمیر گنج یاب و فلزیاب

تعمیر گنج یاب و فلزیاب

تعمیر گنج یاب و فلزیاب

تعمیر گنج یاب و فلزیاب و نکات مهمی که باید بدانید

یکی از مشکلات اجتناب ناپذیر برای دستگاه های الکترونیکی خرابی و از کار افتادن قطعات است. خرابی قطعات الکترونیکی موضوعی نرمال بوده و برای هر دستگاهی ممکن است اتفاق بیفتد اما موضوعی که دارای اهمیت است تعمیر دستگاه توسط متخصصان و استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت می باشد. بسیار مشاهده شده است که پس از خرابی یک دستگاه الکترونیکی و تعمیر آن توسط افراد غیر متخصص، عملا آن دستگاه بلا استفاده شده است. این موضوع در تعمیر گنج یاب و گنج یاب اهمیت بیشتری پیدا کرده و دلیل آن را می‌توان نبود نمایندگی های رسمی برندهای مختلف فلزیاب در ایران دانست.

به دلیل این که برندهای مشهور تولید فلزیاب در ایران دارای نمایندگی و واحد تعمیرات نیستند افراد دستگاه خود را در صورت بروز خرابی و خطا به تعمیرکاران شخصی و غیر متخصص می‌سپارند. توجه داشته باشید که دستگاه فلزیاب دستگاهی حساس بوده و تعمیر گنج یاب حتماً باید توسط افراد آگاه و دارای دانش این رشته انجام شود. موضوع مهم دیگر مبحث تامین قطعات دستگاه های فلزیاب و گنج یاب است. همانطور که می دانید در بازار لوازم الکترونیکی قطعات بسیار بی کیفیت چینی به وفور یافت می شوند. این قطعات دارای قیمتی پایین تر از از قطعات اورجینال بوده و به همین دلیل تعمیرکاران غیرمجاز از آنها در تعمیر لوازم الکترونیکی استفاده می کند. استفاده از این قطعات در دستگاه فلزیاب موجب کاهش شدید راندمان دستگاه و بروز خطا های بسیار در حین کاوش می شود.

هر دستگاه فلزیاب پس از تعمیر نیاز به بالانس شدن ‌دارد که این کار باید توسط افراد متخصص انجام شده تا پس از آن دستگاه با حداکثر دقت کار کند. واحد تعمیرات شرکت آیکافی به عنوان بزرگترین شرکت ساخت و واردات انواع دستگاههای گنج یاب و فلزیاب در ایران آمادگی تعمیر انواع فلزیاب کاوشگران عزیز را را در کمترین زمان ممکن دارا می باشد. از مزایای همکاری با واحد تعمیرات شرکت IKPV می‌توان به به موارد زیر اشاره کرد:

  • تضمین قیمت تعمیر گنج یاب
  • تضمین استفاده از قطعات اصل و اورجینال
  • تعمیر در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • تعمیر گنج یاب توسط متخصصان
  • تامین قطعات انواع دستگاه فلزیاب و گنج یاب

مفتخر هستیم که جزء معدود دارندگان مجوز قانونی فعالیت جهت ساخت و تعمیر انواع دستگاه فلزیاب در ایران می باشیم. همانطور که مستحضر هستید به دلیل وجود موانع قانونی در امر خرید و فروش و ساخت فلزیاب تنها تعداد اندکی از شرکت‌های فعال در این زمینه دارای مجوزهای قانونی هستند.

از مشکلاتی که ممکن است پس از تعمیر فلزیاب برای کاوشگران عزیز پیش بیاید عملکرد نادرست دستگاه است. واحد تعمیرات ما دستگاه شما را پس از تعمیر به مدت مشخصی گارانتی کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل در سریعترین زمان اقدام به رفع آن می نماید. علاوه بر تعمیرات سخت افزاری، انواع تعمیرات نرم افزاری دستگاه های گنج یاب مانند ارتقاء فلزیاب ، آپدیت نرم افزار فلزیاب و برطرف کردن انواع مشکلات نرم افزاری نیز به درخواست کاوشگران عزیز انجام میشود. در واحد تعمیرات شرکت ما تعمیر انواع فلزیاب تصویری ، فلزیاب آنتنی راداری ، فلزیاب بوقی، فلزیاب پالسی و VLF در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.
تعمیر گنج یاب و فلزیاب

برای آگاهی از لیست قیمت فلزیاب با شمازه های زیر تماس بگیرید

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − دو =

Call Now Button