تفکیک فلزات بی ارزش از فلزات باارزش

تفکیک فلزات بی ارزش از فلزات باارزش

 

 

 

 

تفکیک فلزات بی ارزش از فلزات باارزش

 

 

همانطور که می دانید یکی از عوامل بسیار مهم درتفکیک فلزات بی ارزش از فلزات باارزش  انتخاب یک فلزیاب کارآمد قدرت تفکیک آن به شمار می آید. منظور از قدرت تفکیک در فلزیاب ها این است که دستگاه بتواند در عمق های مختلف فلزاتی که دارای جنس های متفاوتی هستند را از هم شناسایی کند و قابلیت تفکیک سازی بین آن ها را داشته باشد. تفکیک سازی در دستگاه های فلزیاب به عوامل مختلفی بستگی دارد.

    چگونگی تفکیک فلزات بی ارزش از فلزات باارزش

این نوع تفکیک بیش از ۳۰ سال است که در فلزیاب  و VLF وجود دارد و اولین بار توسط شرکت فیشر امریکا ابداع شده است در این نوع تفکیک دستگاه قادر است آهن را از بقیه فلزات جدا کند و قادر نیست که فلزاتی غیر مغناطیسی را از هم جدا کند و همانطور که از اسم این تفکیک پیداست فلزات غیر آهنی شامل تمامی فلزات به غیر آهن می شود .

در این نوع تفکیک فلزات همچون طلا،نقره،مس،استیل وآلومینیوم جز گروه فلزات با ارزش و فلزاتی همچون آهن و چدن و مفرغ و برنز جزو گروه فلزات بی ارزش قرار می گیرند این نوع تفکیک از سال ۲۰۰۲ اختراع شده است و هم اکنون نیز ۹۰% دستگاه ها این نوع تفکیک را دارند.

تفکیک سازی فلزات بی ارزش از فلزات باارزش به عوامل بسیاری بستگی دارد. از جمله این عوامل مدل دستگاه ها است، امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی دستگاه های مختلفی برای امر کاوش وجود دارد که افراد با توجه به نیاز خود به آن ها روی می آورند. به عنوان مثال بعضی دستگاه ها دارای قدرت تفکیک پایین هستند اما قدرت عمق زنی بالایی دارند اما بعضی فلزیاب ها نیز هستند که قدرت تفکیک بالایی داشته و عمق زنی کمی دارند. در این میان دستگاه هایی نیز وجود دارند که با بهره گیری از جدید ترین سیستم ها و روش های ساخت دارای قدرت عمق زنی بالا و تفکیک خوبی هستند که امروزه بسیاری از کاوشگران از چنین دستگاه هایی استفاده می کنند. استفاده از این دستگاه ها دقت در زمان کاوش را بالا برده ودر صد زیادی  احتمال خطا را کاهش می دهد.

روش جدا سازی و تفکیک فلزهایی همچون طلا، مس،روی و برنزکه همه آن ها جزو فلزات غیر آهنی هستند، تنها توسط

فروش فلزیاب های که دارای فرکانس القایی اند قابل انجام است.

ما در اینجا به معرفی انواع سیستم فلزیاب از شرکت معتبر و بزرگ تولید کننده می پردازیم .

فلزیاب خارجی ارزان و حرفه ای و اسکنر های تصویری شرکت سان استون آمریکا :

تماس با شرکت دنیای فلزیاب

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان دنیای فلزیاب در تماس باشید.

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فزیاب و تعمیرات فلزیاب شرکت دنیای فلزیاب

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه + هفت =

Call Now Button