خطاهای دستگاه های فلزیاب

خطاهای دستگاه های فلزیاب

دوستان خوب است اطلاعاتی در مورد خطاهای دستگاه های فلزیاب بیشتر بدانیم که شرکت دنیای فلزیاب این اطلاعات را در اختیارتون قرار میدهد

خطاهای دستگاه های فلزیاب

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید فلزیاب دقت کنید این است که دستگاه های فلزیاب عموماً دچار خطا و مشکلاتی می شوند که در روال عملیات فلزیابی ایجاد خلل می کنند. همین مشکلات ساده می تواند پروژه هایی که برای یافتن فلز یا گنج است را دچار اختلال کرده و زمان بیشتری نسبت به آنچه که پیش بینی شده بود، بگیرد. به همین علت توجه داشته باشید دستگاه فلزیاب با کیفیت خریداری کنید تا مشکلات کمتری داشته باشد. همچنین در صورت بروز مشکل نیز بتوانید با پشتیبانی یا خدمات پس از فروش آن صحبت کرده و و مشکل را برطرف نمایید.

خطاها و مشکلات متعددی برای دستگاه فلزیاب ایجاد می‌شود که در ادامه به بعضی از آنها اشاره می‌کنیم

عمق کم برای شناسایی فلزات

یکی از مشکلاتی که عموما دستگاه فلزیاب با آن مواجه می شوند، در زمانی است که فلزات در عمق کمی قرار گرفته اند و در نتیجه شناسایی آنها با مشکلاتی مواجه می‌شود و دستگاه فلزیاب دچار خطا و برخی اختلالات خواهد شد.

رد شدن فرکانس از سنگهای سخت

یکی از خطاهایی که برخی دستگاه‌های فلزیاب با آن مواجه می‌شوند، خطاهایی است که در اثر رد شدن از سنگ های سخت مثل سنگ ساروج به وجود می آید. این مشکل باعث می شود اعتماد افراد به دستگاه فلزیاب کمتر شده و در مواقعی حتی به دستگاه خود اطمینان نکنند.

شناسایی آهک و سلیس به جای فلز

یکی دیگر از مشکلاتی که دستگاه فلزیاب دارد این است که در بسیاری از انواع دستگاههای فلزیاب که کیفیت های لازم را ندارند، آهک و سیلیس به جای فلز شناخته می‌شود و دستگاه آن را به عنوان فلز معرفی می کند. این موضوع ممکن است در برخی از دستگاه های با کیفیت و با دقت بالا نیز اتفاق بیافتد و به همین علت باید توجه ویژه ای به این موضوع شود.

شناخته رگ های معدنی به جای فلز

از مشکلات دیگری که دستگاه های فلزیاب دارند این است که بسیاری از رگه های معدنی را به عنوان فلز می‌شناسند. در صورتی که دستگاه فلزیاب نباید به رگه های معدنی واکنش نشان دهد؛ چرا که این رگه ‌ها ارزشی نداشته و نمی‌توانند هدف افراد را تأمین نمایند. در این مواقع نیز باید با مراجعه به فروشنده مشکل این دستگاه برطرف گردد.

شناسایی آجر و زغال به جای فلز

از دیگر خطاهایی که دستگاه فلزیاب ممکن است به آن دچار شود، اشتباه گرفتن ذغال و آجر به عنوان فلز است. این مشکل عموما در دستگاه هایی به وجود می آید که به صورت کامل تنظیم نیستند و برای اینکه بتوانید از بروز چنین خطایی جلوگیری کنید، باید حتما از دستگاه های معتبر و با کیفیت استفاده نمایید. در صورت بروز چنین مشکلی می توانید به فروشنده مراجعه کنید.

اشتباه در شناسایی فلزات پوسیده به جای فلز یا طلا

از جمله مشکلاتی که ممکن است دستگاه فلزیاب با آن مواجه شود، این است که فلزات پوسیده ای که در زیر خاک قرار دارند را به عنوان طلا و یا فلز شناسایی کند. با توجه به اینکه فلزات پوسیده هیچ ارزشی برای افراد نخواهند داشت، این اشتباه می تواند هزینه های هنگفتی را برای افراد به همراه داشته باشد. پس بهتر است از دستگاه های با کیفیت و بدون مشکل استفاده کنید که فروشندگان آن همواره در دسترس باشند.

مشخص نبودن کیفیت

یکی دیگر از مشکلاتی که دستگاه فلزیاب دارد این است که شما با استفاده از این دستگاه نمی توانید متوجه شوید که فلزی که دستگاه آن را تشخیص داده، فلز با کیفیت و مرغوب است یا نوعی فلز پوسیده در زیر خاک است. آهن زنگ زده هم ممکن است دستگاه فلزیاب را با واکنش مواجه سازد در حالی که هیچ کارایی و ارزش خاصی برای ما نخواهد داشت.

خطای دستگاه فلزیاب در مناطق مرطوب

برخی از دستگاه های فلزیاب در مناطق مرطوب دچار مشکل می‌شوند و خطاهای بسیار زیادی میدهند. به همین علت است که گفته می شود بهتر است از دستگاه فلزیاب پالسی در زمین های مرطوب و مناطق مرطوب استفاده شود چرا که این نوع فلزیابها مشکلات کمتری را در این مناطق از خود نشان می دهد.

به هم خوردن بالانس

مشکل دیگری که ممکن است دستگاه فلزیاب به آن دچار شود، به هم خوردن بالانس است. به هم خوردن بالانس دستگاه باید توسط متخصصین دستگاه برطرف شود و به همین علت خرید دستگاه فلزیاب را از مکانی انجام دهید که همواره به متخصصین و فروشندگان آن دسترسی داشته باشید تا در صورت بروز مشکل بتوانند به شما خدمات ارائه دهند.

برخی از سیستم های حرفه ای با آموزش رایگان

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب تصویری حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =

Call Now Button