روش نگهداری از فلزیاب

روش نگهداری از فلزیاب

روش نگهداری از فلزیاب : جست و جوی فلزات با ارزش توسط دستگاه گنج یاب و فلزیاب سرگرمی خوبی برای افرادی

که علاقه به این کار دارند ، می باشد . در صورتی که از فلزیاب و لوازم جانبی آن به

درستی استفاده نشود و در نگهداری و مراقبت از آن ها نکات لازم را رعایت نشود ،

مشکلات اساسی برای دستگاه فلزیاب ایجاد خواهد شد. در این مقاله قصد داریم

روش نگهداری از فلزیاب ها را برای شما عزیزان بیان کنیم .

روش نگهداری از فلزیاب

روش نگهداری از فلزیاب

نکات و تمام دستورالعمل های موجود در کتابچه راهنما را با دقت مطالعه کنید . کتابچه راهنما را دور نیندازید و نزد خود نگه دارید . می توانید از سایت های معتبر جهت نگهداری و مراقبت از فلزیاب خود کمک بگیرید و با شماوران و متخصصین این زمینه مشورت های لازم را داشته باشید . در صورت مفقود شدن کتابچه راهنمای دستگاه فلزیاب می توانید از اینترنت آن را دانلود نمایید . در هنگام خرید دستگاه طلایاب و گنج یاب به گارانتی و ضمانت نامه دستگاه توجه کنید . اطمینان حاصل کنید که ضمانت نامه دستگاه چه مواردی را پوشش می دهد . اکثر ضمانت نامه ها برخی از حوادث را پوش نمی دهد پس در هنگام خرید به ضمانت نامه دستگاه و گرانتی آن توجه کنید .

نگهداری و مراقبت از فلزیاب چگونه انجام می شود ؟

به منظور جلوگیری از آسیب به دستگاه فلزیاب خود در زمانی که از دستگاه طلایاب استفاده ای ندارید ، می توانید آن را داخل جعبه یا کاور مخصوص خود قرار دهید . سیم متصل به میله ی غیرفلزی را در زمانی که از دستگاه استفاده ای ندارید جدا کنید .برای امنیت بیش تر فلزیاب آن را در قفسه ای امن قرار دهید زیرا دستگاه فلزیاب به دلیل شکننده بودن و سبک بودن نیاز به مراقبت و نگهداری  دارد . از دستگاه در برابر عوامل محیطی نگهداری کنید . در صورتی که دستگاه فلزیاب از جنس فلز ضد آب باشد نیاز به مراقبت و نگهداری بیش از حد در برابر آب و سایر عوامل مخرب طبیعی نیست .از کیسه پلاستیکی برای مراقبت از فلزیاب در برابر گرد و غبار ، شن و ماسه ، آب استفاده کنید .

مراقبت از فلزیاب

محافظت از باتری ، مانیتور ، دستگیره ها و سوئیچ های روشن و خاموش کننده را می توانید با استفاده از روپوش مناسب مراقبت و نگهداری کنید .از مهم ترین نکاتی که در مراقبت از فلزیاب باید توجه کرد، اطمینان از اتصالات سیم هدست و سیم پیچ می باشد .در هنگام استفاده از فلزیاب بهتر است به طور مرتب سیم های دستگاه را بررسی کنید .از ورود گرد و غبار ، ماسه و آب و سایر عوامل طبیعی مخرب به نقاطی از دستگاه که قابل دسترسی نیستند خودداری کنید ، زیرا تمیز کردن این قسمت ها کار زمانبر و سختی خواهد بود . برای مراقبت از فلزیاب بهتر است اتصالات سیم ها را به طور مرتب بررسی کنید تا آن ها زیاد تحت فشار نباشند ، سیم های فلزیاب قوی نیستند و احتمال آسیب رسیدن به آن زیاد خواهد بود .

نکته قابل توجه در مورد طلایاب های پیشرفته این است که نوع فلز را نمی تواند تشخیص دهد و تنها فلزات آهنی را از فلزات غیرآهنی می تواند تفکیک کند . به بیانی دیگر قدرت تفکیک در فلزیاب های پیشرفته بالاست . برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با مشاورین ما در تماس باشید .

روش نگهداری از فلزیاب

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + یک =

Call Now Button