علامت گاو نشسته در گنج یابی

علامت گاو نشسته در گنج یابی

 

علامت گاو نشسته در گنج یابیتوضیحاتی در مورد علامت گاو نشسته در گنج یابی :

در این متن میخواهیم در مورد علامت گاو نشسته در گنج یابی توضیحاتی دهیم :

گاو نماد سفید خانه و خزانه کوچک هست و معمولا جایی که میخوابد چشمه دارد و روی گاو باید علامتی مبنی بر مسیر سفید خانه را ببینی .
با توجه به مسیر پشت گاو که یک زاویه را نشان می دهد شما باید بدنبال این سفید خانه به سمت فلش آبی باشید.البته ناگفته نماند  ابتدا به سمت این فلش بدنبال یک چشمه یا استل ( محل جمع شدن آب باران جهت آب خوردن حیوانات ) باشید هدف شما کنار این چشمه یا استل وسط یک تختگاه در عمق ۴ گزی معادل ۵ متر داخل یک اتاقک قرار دارد.
مطلب بعدی با یک قلم و چکش نقطه نقطه علامت زده در پشت گاو را بشکنید تا طبق عرف بتوانید به یک بار کوچک با ارزش مثل الماس برسید.

نماد گاو در باور ایرانیان باستان نماد آفرینش و حیات خاکی ، آبی و آفرینش فرودین است و نمونه راز وارانه ی زمین ، به همین دلیل است که در باور های کهن زمین را نهاده بر شاخ گاو می دانستند

مبحث علامت گاو نشسته در گنج یابی و تندیس گاو :

تندیس گاو که بصورت ایستاده هست ودر صورتی شکمش برامده وشبیه به آبستن باشه داخل شکمش بار هست. ولی تندیس گاو باید با ساروج درست شده باشد.
نشانه اشاره بر وجود باری در درون سنگ مکعب مربع یا مکعب مسطیل دارد. درصورتی این اشکال بصورت فقط تندیس کامل بدن باشد و تکی باشد. درصورتی به شکل سر حیوان باشد وباز هم تکی باشد حتما باید کنار رودخانه باشد که بصورت سنگ صندوقچه ایست.

این سنگ از سنگهای رودخانه ای میباشد که سنگ را در قدیم خرد کرده ودر نوک سنگ ودر بلندترین مکان سنگ جای تعبیه کرده وبار اندک را درون ان گذاشته وسنگ را با ساروج دوخته یا بعبارتی جسبانیده اند. در صورتی که نماد حیوان گاو به تعداد باشد وسنگها شبیه به حیوان گاو باشند هیچ ارتباطی به وجود بار ندارد وحد واندازه چراگاهها سابق رانشان میدهد. این امر در مکانهایی صورت میگیرد که در بین حاشیه ی دو کوه که از دوسمت به دو دست پهناور ودر وسط کوهی وجود دارد که هر دو طرف چراگاهی بسیار عالیست وفقط نشان دهنده ی چراگاه است.

علامت” گاو ”  نشسته در گنج یابی این نماد چندین تفسیر را در بر میگیرد که به ترتیب به آنها میپردازیم… نشانه گاو در اکثر تمدن های باستان همچون تمدن یونان باستان ، ایران ، مصر ، چین ، نماد تقدس بوده و گاو را برکت خدایان بر روی زمین میدانستند بر این اساس میتوان گفت که نشانه گاو نمادی مذهبی بوده است… علامت گاو بر اساس آنکه نماد مقدسی بوده باید مربوط به مقبره ی پادشاه و بزرگان دینی باشد که در جهت دید علامت گاو باید به دنبال سنگ مشکوک و یا تپه خاکی در فاصله ی ۱۵الی۳۰ متری باشیم… نماد گاو در صورتی که بر بالای قله کوه باشد به گنج و دفینه اشاره دارد.

به این صورت که مردم باستان به بالای کوه میرفتند و در آنجا برای نماد گاو قربانی میکردند و هدایایی گرانبها در کنار آن مخفی کردند(گنج و دفینه) و از آن میخواستند تا گناهانشان را ببخشاید و او که صدایش به خدا نزدیکتر است برایشان دعا کند تا رزق و روزی آنها بیشتر شود… علامت گاو در صورتی در زیر خاک مشاهده شود مربوط به چندین اتاقک در زیر خودش بوده که در این اتاقک ها سکه های دریک هخامنشی یا درهم سلوکی موجود میباشد ، این اتاقک ها از طریق راهرو به هم وصل بوده و در یکی از راهروها ، طاقچه ای موجود میباشد که در آن کتاب مقدس(اوستا) قرار دارد… گاو در باستان همچنان مورد احترام بوده ، از شیر آن برای حیات و از ادرار آن برای غسل دادن میت در دوره ی زرتشتیان کهن استفاده میشده است.

شرکت دنیای فلزیاب

هیچ وقت به اثار های هنری و یا کتیبه ها یا سنگ نوشته ها یا هر شکل ،

اثری که به دست قدیمیان نوشته یا حجاری یا نجاری شده دست نزنید.

و این اثار ارزشمند ملی را تخریب نکنید.

۱ تخریب آثار ملی و فرهنگی تاریخ ایران عزیزمان،

۲ در هیچ جای ایران گنج در اغوش اثر قرار داده نشده است،

نشانه ها همیشه علامت یکی مانده به نقطه ی اصلی یا چند تا مانده به نقطهی اصلی میباشند ،

هر اثری درونش گنج وجود ندارد ، مواظب میراث ملی مان باشیم ،

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان شرکت دنیای فلزیاب در تماس باشید

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید گنجیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

محتوا پیشنهادی

۱۰ قانون طلایی در گنج یابی

۱۰ قانون طلایی در گنج یابی

قانون طلایی در گنج یابی و دفینه یابی چیست؟   ۱۰ قانون طلایی در گنج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده − 12 =

Call Now Button