فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد

فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد

فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد و مشخصات ان:

با شرکت دنیای فلزیاب همراه باشید:

فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد

هرگاه از دستگاهی حرفه ای سخن می گوییم ناخودآگاه در ذهن مخاطب دستگاهی گرانقیمت و لوکس شکل می گیرد. اما در بسیاری از مواقع واقعیت با آنچه که ما فکر می کنیم فاصله دارد. در دنیای فلزیابی و گنج یابی یک دستگاه فلزیاب حرفه ای باید دارای ویژگی ها و قابلیت هایی باشد که درصد موفقیت اپراتور فلزیاب را در انواع محیط های کاوش افزایش دهد. اما این ویژگی ها و قابلیت ها چیست و چگونه باید باشد؟

فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد

عمق کاوش: یک گنج یاب حرفه‌ای باید دارای عمق کاوشی بیش از ۳ متر باشد. همانطور که میدانید دفینه های موجود در ایران معمولاً دارای عمری بیش از ۳ متر بوده و به دلیل سنت و رسومات موجود در ایران گاها این عمق تا ده متر نیز می رسد. عمق کاوش دستگاه فلزیاب به عوامل گوناگونی از جمله تکنولوژی ساخت فلزیاب، نوع خاک محیط کاوش، شرایط آب و هوایی، جنس و اندازه هدف و… بستگی دارد.

تکنولوژی ساخت: به طور کلی دستگاه های فلزیاب دارای سیستم های کارکرد VLF و پالسی ، BFO هستند که در بین آنها سیستم های پالسی دارای بیشترین عمق کاوش و همچنین کمترین حساسیت به مواد معدنی موجود در خاک می باشند و به همین دلیل برای خاک ایران از مناسب ترین سیستم های مورد استفاده می باشند.

کویل فلزیاب: اندازه کویل و همچنین تکنولوژی ساخت آن و نوع سیم پیچ آن تاثیر مستقیمی بر روی عمق کاوش و دقت دستگاه فلزیاب دارد. مشاهده می شود که در بازار افراد نا آگاه و غیرمتخصص اقدام به ساخت کویل فلزیاب کرده و با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسانند. اکیداً توصیه می‌شود تا کویل مناسب دستگاه خود را از فروشندگان و سازندگان معتبر خریداری کنید.

قدرت تفکیک فلزیاب: منظور از قدرت تفکیک این است که دستگاه فلزیاب قادر باشد تا پس از کشف یک هدف جنس هدف را نیز تعیین کند یعنی به زبان ساده مشخص کند که هدف یافت شده فلز با ارزش است یا فلز بی ارزش. هرچه قدرت تفکیک یک دستگاه فلزیاب حرفه ای دقیق تر و بالاتر باشد از هدر رفتن وقت و هزینه جلوگیری به عمل می آید و به اپراتور فلزیاب این امکان را می دهد تا تصمیمات بهتری در حین کاوش بگیرد.

تصویری بودن فلزیاب: یک دستگاه فلزیاب تصویری دیتاهای دریافتی از کویل فلزیاب را به تصاویر رنگی تبدیل کرده و به اپراتور فلزیاب نمایش دهد. اگرچه نمی‌توان به این تصاویر به صورت کامل و صد در صد اطمینان کرد اما این تصاویر می توانند با درصد اطمینان خوبی یک شکل حدودی از هدف، جنس آن و ابعاد آن را به کاربر ارائه دهند.

قیمت فلزیاب : توجه داشته باشید که همیشه بالا بودن قیمت یک دستگاه دلیلی بر حرفه ای بودن و کارکرد خوب آن دستگاه نیست. به دلیل وجود موانع قانونی در ایران و منع واردات و فروش فلزیاب بسیاری از دستگاه های فلزیاب خارجی که در ایران موجود هستند با قیمتی چندین برابر ارزش واقعی به فروش می رسند. این قضیه در مورد فلزیابهای بسیار ارزان نیز صادق بوده و بسیار مشاهده می شود که افراد غیر متخصص اقدام به ساخت دستگاه های فلزیاب با استفاده از قطعات بی کیفیت و چینی کرده و به کاوشگران ارائه می کنند. با توجه به نکات ذکر شده در بالا حتماً فلزیاب حرفه ای خود را از شرکت های دارای مجوز خرید و فروش فلزیاب تهیه کنید تا از خدمات پس از فروش و گارانتی محصول خود بهره‌مند گردید.

تنظیمات فلزیاب :  یک دستگاه فلزیاب حرفه‌ای باید دارای تنظیماتی باشد که آزادی عمل بیشتری را به اپراتور فلزیاب بدهد. تنظیماتی همچون بالانس فلزیاب ، انتخاب محیط کاوش، تنظیم میزان حساسیت دستگاه و…

 

فلزیاب حرفه ای چه ویژگی هایی دارد

امیدواریم که این مقاله برایتان مفید و مناسب بوده باشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =

Call Now Button