فلزیاب خارجی در دنیای فلزیاب

فلزیاب خارجی در دنیای فلزیاب

فروش فلزیاب خارجی در دنیای فلزیاب :

فلزیاب خارجی در دنیای فلزیاب

فلزیاب اصل :

هنگامی که بحث فلزیاب اصل به میان می آید فقط نام چند کمپانی بزرگ به نام آشنا در ذهن کاوشگران عزیز پدیدار می شود. واقعیت این است که در گروه فلزیاب فقط محصولات چند شرکت دارای کیفیت و راندمان کافی جهت دفینه یابی و گنج یابی در خاک ایران می باشند. توجه داشته باشید که بسیاری از فلزیاب هایی که تحت عنوان فلزیاب و گنج یاب در ایران به فروش می روند در اصل ساخت ترکیه و امارات بوده و دارای هیچ گونه کارایی نمی باشد. این دستگاه ها که تحت عنوان فلزیاب تقلبی از آنها یاد می شود بخش عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص داده و کاوشگران بی تجربه و ناآگاه اقدام به خرید این دستگاه ها از افراد سودجو و متقلب می کنند. توجه داشته باشید که فقط فلزیاب های پالسی به درد دفینه یابی و گنج یابی در خاک ایران می خورند و دلیل آن نیز عمق کاوش مناسب و عدم حساسیت بالا به مواد معدنی موجود در خاک است.

بسیاری از شرکت های تولید کننده فلزیاب اقدام به تولید دستگاه های مختلف با تکنولوژی VLF می‌کنند که دارای عمق کاوش زیر یک متر بوده و به در دفینه یابی در ایران نمی‌خورد. برخی از شرکت ها مانند شرکت ماینلب استرالیا دارای فلزیابهای پالسی همچون جی پی زد ۷۰۰۰ بوده و طیف وسیعی از محصولات آنها عملاً دارای کارایی در خاک ایران نمی باشد. برای خرید فلزیاب  اصل با شرکت های  معتبر و دارای مجوز های قانونی تماس بگیرید و حتما دستگاههای دارای گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت کنید تا در صورت نیاز به تعمیر فلزیاب و یا تعویض فلزیاب بتوانید از تسهیلات قرار داده شده استفاده کنید.

ویژگی های یک فلزیاب خارجی در دنیای فلزیاب:

  • عمق کاوش مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
  • امکان استعلام اصالت کالا با شماره سریال و …
  • سیستم تفکیک قوی و قابل اعتماد
  • دارای بالانس اتوماتیک و دستی

تفاوت یک فلزیاب اصل با نمونه های تقلبی :

  • قابل استعلام اصالت
  • راندمان واقعی و خوب در محیط های کاوش
  • کیفیت ساخت بالا و استفاده از قطعات اورجینال

مشهورترین شرکت های تولید فلزیاب در خارج از ایران شرکت ماینلب استرالیا ، لورنز آلمان ، نوکتا و ماکرو ترکیه هستند. قیمت فلزیاب اساس فاکتورهای مختلف تعیین می‌شود و معمولاً بسیار بیشتر از قیمت آن در خارج از ایران می باشد و دلیل آن نیز موانع قانونی واردات پیشرفته ترین دستگاه فلزیاب ، هزینه نگهداری و حمل و نقل، نوسانات ارزی در داخل ایران و … میباشد. مجموعه این عوامل سبب شده است که کاوشگران از دستگاههای فلزیاب ایرانی با کیفیت به جای دستگاه ها استفاده کرده و بر اساس نتایج به دست آمده ، یک دستگاه بهینه شده برای خاک ایران در موارد بسیاری دارای راندمان و دقت بیشتر از نوع خارجی خود می باشد.

به دلیل بالا بودن قیمت ها در فروش فلزیاب اکثر کاوشگران قدرت خرید یک قیمت فلزیاب خوب را ندارند. به همین دلیل گاهی شرکت های مختلفی با ارائه ی سیستم های ارزان قیمت و یا قسطی به کاوشگران کمک میکنند تا دستگاهی مناسب را برای کار خود تهیه کنند . برند های فلزیاب بسیار زیادی در بازار هستند که شما با آن ها آشنا هستید هرکدام مزایای خود را دارد مثلا یکی دارای کیفیت خوبی می باشد و یکی دارای خدمات پس از فروش خوب یا یکی قیمت پایین تر و ارائه ی سیستم با چک.

کسانی که از دستگاه های فلزیاب ، گنج یاب وطلایاب نقطه زن  استفاده می کنند می دانند که :

ویژگی های مختلف دستگاه می تواند در رسیدن اهدافی که فرد دارد بسیار موثر باشد .

به همین دلیل است که از میان مارک ها و انواع دستگاه فلزیاب مختلفی که در بازار وجود دارد بایدبا اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول و دستگاه نسبت به کارایی مورد نظر اقدام نمود .

در شرکت دنیای فلزیاب سعی شده است بهترین دستگاه‌های موجود در بازار‌های بین المللی برای شما انتخاب شود .

فلزیاب های امریکایی موجود در ایران با آموزش رایگان

محصولات این مجموعه به دلیل استفاده از قوی ترین سیستم های به روز جهانی و متریال قدرتمند؛ همه در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند؛ از این رو افرادی که از این محصولات برای کاوش و ردیابی اهداف خود استفاده می کنند؛ همه به موفقیت بالایی دست یافته اند. قدرت سازگاری بالای این محصولات با انواع شرایط و محیط ها؛ باعث شده است تا این محصولات کاملا مناسب کاوش در شرایط های سخت و دشوار کشورمان گردند.

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =

Call Now Button