فلزیاب نقطه زن به چه دستگاهی گفته میشود

فلزیاب نقطه زن به چه دستگاهی گفته میشود

در این مقاله به اینکه فلزیاب نقطه زن به چه دستگاهی گفته میشود میپردازیم:
در مطالب قبل در مورد انواع فلزیاب و کاربردهای هر یک مفصل صحبت شد. یکی از ویژگی های مورد بحث و مورد توجه کاوشگران همیشه قابلیت نقطه زنی بوده است. یک گنج یاب نقطه زن به دستگاهی گفته می شود که علاوه بر کشف فلز و هشدار به اپراتور فلزیاب قادر است و محل دقیق فلز در زیر زمین را به او نشان دهد. یک دستگاه نقطه زن می‌تواند به صورت جداگانه از دستگاه فلزیاب اصلی نیز به کار رود. بدین صورت که در هنگام هشدار دستگاه فلزیاب و حفر زمین از این دستگاه های نقطه زن دستی برای تعیین محل دقیق فلز استفاده می شود. بیشتر کاربرد این دستگاه های هدف زن دستی پیدا کردن تکه های ریزه فلز در درون توده های خاک می باشد. در یک دستگاه فلزیاب حرفه‌ای این قابلیت یعنی قابلیت نقطه زنی با دستگاه اصلی یکی شده و نیازی به حمل دستگاه جداگانه نمی باشد.

فلزیاب نقطه زن به چه دستگاهی گفته میشود

 

ویژگی های یک فلزیاب نقطه زن خوب :

  • عمق کاوش مناسب
  • قابلیت تنظیم دستی و اتوماتیک بالانس و فرکانس کاری
  • داشتن سیستم تفکیک قابل اعتماد
  • قیمت مناسب
  • گارانتی و خدمات پس از فروش
    همانطور که در بالا به آن اشاره شد از این قابلیت بیشتر در مواردی استفاده می‌شود که پس از حفر زمین و استفاده مجدد از دستگاه فلزیاب اصطلاحا دستگاه در عمق زمین گیج شده و قادر به تشخیص محل دقیق و جهت دفینه نمی باشد اما اگر شما از یک دستگاه گنج یاب هدف زن استفاده کنید این مشکل به راحتی برطرف شده و دستگاه قادر است تا در عمق زمین محل دقیق دفینه را به راحتی به شما نشان دهد. قابلیت نقطه زنی در دستگاه های وی اف نسبت به دستگاه های پالسی در عمق زیر یک متر و در هنگام پیدا کردن اشیا ریز فلزی بهتر بوده اما در عمق بالای یک متر و اشیا بزرگ تر فلزیاب پالسی بهتر عمل میکند. توجه به این نکته ضروری است که نوع کویل فلزیاب در راندمان و دقت سیستم  تاثیر مستقیم داشته و حتماً باید در انتخاب خود از کویل های استاندارد استفاده کنید.

    به دلیل اعتبار بسیار زیاد کاوشگران از دستگاه گنج یاب نقطه زن متاسفانه او و کلاهبردار اقدام به فروش دستگاه فلزیاب تقلبی و بدون کارایی تحت عنوان دستگاه فلزیاب خارجی می‌کنند. پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که خرید خود را از یک شرکت معتبر و دارای مجوز های قانونی انجام دهید و اگر در خرید یک گنج یاب پالسی دچار سردرگمی هستید و نیاز به راهنمایی و مشاوره دارید فقط کافی است با کارشناسان ما در واحد فروش تماس گرفته و پس از دریافت راهنمایی های لازم را برای شما انجام دهد

    ما در اینجا به معرفی انواع سیستم فلزیاب از شرکت معتبر و بزرگ تولید کننده می پردازیم .

     

    فلزیاب خارجی ارزان و حرفه ای و اسکنر های تصویری شرکت سان استون آمریکا :

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 5 =

Call Now Button