ویژگی های دستگاه فلزیاب حرفه ای

ویژگی های دستگاه فلزیاب حرفه ای

ویژگی های دستگاه فلزیاب حرفه ای

در این مقاله سعی داریم شما را با ویژگی های دستگاه فلزیاب حرفه ای آشنا کنیم . دستگاه فلزیاب به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در دنیا شناخته می شود. این دستگاه، در انواع برندهای مختلف و با تکنولوژی ها و مدارهای گوناگون تولید و روانه بازار می گردد. به همین علت است که خرید فلزیاب ممکن است با سختی همراه باشد و نتوانیم از بین مدلهای مختلفی که وجود دارد، یکی از آنها را انتخاب کنیم.

در این مطلب سعی کرده ایم به چند ویژگی از یک فلزیاب حرفه ای اشاره کنیم. اگرفلزیابی که انتخاب می‌کنید ویژگی‌هایی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم را داشته باشد، امیدوار باشید که یک فلزیاب حرفه ای خریداری کرده اید و نیازهای شما را برای یافتن فلز یا طلا و یا حتی گنج برطرف خواهد کرد.

ویژگی های دستگاه فلزیاب حرفه ای

  1. عمق نفوذ
    حداقل عمق نفوذ برای یک فلزیاب حرفه ای ۳ الی ۴ متر در نظر گرفته می شود. در صورتی که فلزیاب نتواند تا این عمق را تحت نفوذ قرار دهد، نمی‌توان اعتماد کافی را به آن داشت و به همین علت به عنوان یک فلزیاب حرفه ای شناخته نخواهد شد.
  2. نشانگر متراژ
    از نکات مهمی که باید در مورد خرید یک فلزیاب حرفه ای به آن اشاره کنیم این است که حتما فلزیاب حرفه ای دارای نشانگر متراژ است تا بتواند عمق فلزیاب گنج را به صورت دقیق و تقریبی مشخص نماید.
  3. تنظیم فرکانس
    از دیگر ویژگی هایی که باید به عنوان ویژگی های مد نظر در یک فلزیاب حرفه ای به آن اشاره کنیم این است که فلزیاب و طلایاب حتما باید دارای قابلیت تنظیم فرکانس باشد تا بسته به شرایطی که در آن قرار گرفته اید، فرکانس مد نظر خود را بر روی دستگاه تنظیم نمایید.
  4. نشانگر حساسیت
    ویژگی دیگری که فلزیاب های حرفه ای و با کیفیت با خود به همراه دارند، نشانگر حساسیت است. این نشانگر کمک می‌کند تا حساسیت لحاظ شده را کم یا زیاد نمایید و به همین صورت دقت تشخیص طلا و فلزات بالاتر می رود.
  5. تفکیک‌پذیری
    از دیگر نکات مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که دستگاه فلزیاب حرفه ای باید حتما قابلیت تفکیک کردن بین آهن و غیر آهن را داشته باشد. نوع جدید دستگاه های فلزیاب دارای قابلیت تشخیص طلا و تفکیک طلا از دیگر فلزات نیز هستند.عموماًتمامی دستگاه‌های فلزیاب حرفه ای باید این ویژگی را داشته باشند.
  6. بالانس دستی
    بالانس بودن دستگاه فلزیاب از نکات بسیار مهمی است که باید دقت فراوانی به آن شود. بهترین حالت این است که دستگاه فلزیاب دارای بالانس دستی باشد. در صورتی که بالانس دستی نداشته باشد، بالانساتوماتیک هم می‌تواند به عنوان یک فلزیاب خوب مورد بررسی قرار گیرد.
  7. میزان تفکیک حداقلی
    همانطور که در بالا اشاره کردیم دستگاه فلزیاب حرفه ای باید توانایی تفکیک پذیری بین آهن و غیر آهن و حتی فلزات مختلف با طلا را داشته باشد. طبقنتایجی که افراد گرفته‌اند، بهتر است دستگاه فلزیاب حداقل تفکیک ۵۰ درصدی داشته باشد.
  8. حذف ذرات
    یکی دیگر از ویژگی هایی که در تشخیص درستی فلزیاب کمکمی‌کند، این است که بتواند ذرات را حذف نماید و واکنش خاصی نسبت به ذرات برگها و… از خود به نمایش نگذارد! این ویژگی بسیار مهم می تواند به تشخیص درست تر و کاربردی تر کمک نماید.

در ادامه تعدادی از برترین دستگاه های گنج یاب را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − سیزده =

Call Now Button