پین پوینتر AccuPoint اکیو پوینت

فلزیاب AccuPOINT اکیو پوینت

پین پوینتر AccuPoint اکیو پوینت با دقت طراحی می شود تا تجربه تشخیص شما را بسیار ساده کند ، و یک سفر بی‌ وقفه با استفاده از منوی ساده و قابلیت مشاهده تنظیمات به صورت زنده بر روی یک صفحه نمایش رنگی وجود دارد . کاوش با این دستگاه یک سفر پر جنب و جوش را به شما ارائه می‌ دهد .

 

 

پین پوینتر AccuPoint اکیو پوینت

 

 

 

 

 

 

چه یک کاوشگر با تجربه باشید و چه به تازگی سفر شناسایی خود را شروع کرده اید ، AccuPOINT شما را با دقت و اطمینان بی نظیری در طلایابی توانمند می کند .

ویژگی های پین پوینتر AccuPoint اکیو پوینت

  • صفحه نمایش LCD رنگی زنده : صفحه نمایش LCD رنگی با وضوح بالا تمام اطلاعات ضروری مورد نیاز شما را درست در مقابل چشمان شما ارائه می دهد .
  • رابط کاربر این دستگاه دسترسی آسان به تنظیمات و قابلیت ها را تضمین می کند و تعیین دقیق اهداف را بدون دردسر می کند .
  • اتصال بلوتوث : با جفت کردن AccuPOINT با هدفون Nokta BT یا هر هدفون بلوتوثی دیگری با تاخیر کم ، از صدای بی‌ سیم و بدون تاخیر لذت ببرید .
  • تبعیض پیشرفته : با مشاهده رنگ‌ های رنگی / غیرآهنی از قابلیت اختصاصی این گنج یاب استفاده کنید زیرا به شما کمک می‌کند گنج‌ های بیشتر و زباله‌ های کمتری را هنگام تعیین دقیق اهداف شناسایی کنید .

توضیحات پین پوینتر AccuPoint اکیو پوینت

این پین پوینتر قدرتمند قابلیت این را دارد در عمق خاک ، زیر آب و در زمین های ناهموار و سخت به خوبی عمل کند و بهترین عملکرد را در نقطه زین ارائه دهد .

این گنج یاب دستی از جدیدترین محصولات شرکت نوکتا می باشد و از نوین ترین تکنولوژی ها برخوردار است . این دستگاه به دقت بالایش معروف است که تحت هر شرایطی می تواند مقدار مشخصی از فلز را در کمترین زمان تاخیر نشان دهد .

از مزایای این پین پوینتر می توان به سبکی وزن و آسانی در حمل و نقل اشاره کرد . تشخیص مکان دقیق فلز ، قیمت مناسب و کاربرد در عمق خاک و زیر آب اشاره کرد .

این مزایا و ویژگی های خوب این دستگاه طلایاب است که آن را بین کاوشگران محبوب می کند و خاص می شمارد . اما از معایب آن می توان به کارایی نداشتن در فواصل بالاتر از یک متر ، عدم تفکیک فلزات و عدم شعاع زنی اشاره کرد .

در حالت کلی ابزار یک جور فلزیاب مکمل به شمار می رود که نمی تواند در هر نوع ماموریتی به شما کمک کند . یعنی ممکن است در بعضی مواقع به ابزارات گنج یابی دیگری نیز برای رسیدن به هدف خود احتیاج پیدا کنید و این فلزیاب نتواند تمام نیاز های شما را برآورده کند .

مشخصات پین پوینتر AccuPoint اکیو پوینت

از کاربرد های مهم این دستگاه می توان به استفاده گسترده آن در گیت های ورودی و بازرسی های امنیتی در مکان هایی مانند فرودگاه یا دیگر ارگان های دولتی اشاره کرد .

احتمالا اگر در این مکان ها حضور پیدا کرده باشید ، مشاهده کردید که با یک دستگاه کوچک دستی شما را بازرسی بدنی می کنند . سپس با این کار هر شئ فلزی را در بدن شما شناسایی می کنند . آن وسیله مورد استفاده همان پین پوینتر است .

طبیعتا در این مدل سازمان ها فلزیاب های شعاع زن کارایی ندارند . در نتیجه فرد باید دقت کند که با توجه به هدف خود ، دستگاه مورد نظر را تهیه کند . برای مثال حتی اگر هم ردیاب ، هم اسکنر و هم نقطه زن داشته باشید ، در زمان حفاری و شناسایی فلز در زیر خاک نمی توانید بدون پین پوینتر به هیچ فلزی دست پیدا کنید .

لیست قیمت فلزیاب

خرید فلزیاب

فروش فلزیاب

خرید گنج یاب

گنجیاب

طلایاب 

گنج یاب

فلزیاب

خرید و فروش گنج یاب

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید و فروش فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

محتوا پیشنهادی

فلزیاب سان استون S16 VT200

فلزیاب سان استون S16 VT200

فلزیاب سان استون S16 VT200 فلزیاب سان استون S16 VT200  یکی از بهترین محصولات شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

Call Now Button