چرا فلزیاب پالسی بخریم ؟

چرا فلزیاب پالسی بخریم ؟

در پاسخ به این سوال که چرا فلزیاب پالسی بخریم ؟ شرکت دنیای فلزیاب شما را اگاه خواهد کرد

سلام به تمام علاقه مندان حوزه فلزیابی، در این مقاله قصد داریم این نوع دستگاه ها را بررسی کنیم. اما برای بررسی صحیح باید ابتدا فلزیاب ها را به صورت کلی بشناسیم تا بعد از آن فلزیاب پالسی را بهتر بشناسیم.

چرا فلزیاب پالسی بخریم ؟

چرا فلزیاب پالسی بخریم ؟  و  سیستم های فلزیاب

فلزیاب ها بر اساس کارایی های مختلف، سیستم های گوناگونی دارند. فلزیاب های VLF، فلزیاب های پالسی، فلزیاب های آنتنی، ردیاب ها، اسکنر ها و….اما این تنوع کارایی به دلایل مختلفی است. برای مثال فلزیاب های VLF برای تفریح و سرگرمی استفاده می شوند. اما فلزیاب های نقطه زن پالسی برای گنج یابی و فلزیاب های آنتن راداری برای اسکن یک محیط بزرگ و کوچک کردن محیط کاوش … استفاده می شوند.اکنون که سیستم های فلزیاب را به صورت کلی گفتیم به سراغ دستگاه های پالسی می رویم تا هدف ساخت این نوع دستگاه ها و کارایی آنها را با هم بررسی کنیم.

فلزیاب پالسی

فلزیاب هایی که برای گنج یابی و طلایابی استفاده می شوند از سیستم پالسی بهره می گیرند. این فلزیاب ها مجهز به لوپ های مختلف و دسته لوپ هم هستند.این فلزیاب ها فرکانس را از طریق لوپ به عمق زمین می فرستند و بازگشت فرکانس را دریافت می کنند. برد فلزیاب می تواند شکست فرکانس های برگشتی را از طریق صدا یا تصویر به کاوشگر برساند. و اپراتور را از وجود فلز در عمق زمین آگاه می سازد.این کارکرد عمومی تمام فلزیاب های پالسی است اما فلزیاب های پالسی به چه صورت می توانند طلایابی و گنج یابی کنند؟

گنج یاب پالسی

هر فلزی فرکانس خاصی دارد که می تواند برای دستگاه های فلزیاب پالسی قابل شناسایی باشد. ما از همین نکته برای یافتن فلزات خاص در عمق زمین استفاده می کنیم.در فلزیاب های پالسی کمپانی گلدن سرچ پنلی طراحی می شود که کلمه طلا یا GOLD بر روی آن حک شده است. زمانی که ما دستگاه را در حالت GOLD قرار می دهیم، تنها فرکانس های مربوط به طلا به عمق زمین فرستاده و دریافت می شود و فقط در صورت وجود طلا، فلزیاب هشدار می دهد.

ما می توانیم این کار را برای تمام فلزات با ارزش انجام دهیم. چرا که در پنل دستگاه های گلدن سرچ غیر از طلا، فلزاتی مانند نقره، مس، مفرق و… هم وجود دارد که با تنظیم روی هر کدام از این فلزات می توانید از حضور آنها در محیط آگاه شوید.اما شاید شما بخواهید از فلزیاب پالسی برای رسیدن به هر نوع فلزی بهره ببرید و برای شما وجود طلا و نقره با آهن و … تفاوتی نداشته باشد. در فلزیاب های گلدن سرچ برای این گونه کاوشگری هم پیش بینی های لازم صورت گرفته است و در همان پنل فلزیاب می توانید حالت ALL METAL را انتخاب کنید و از حضور هر نوع فلزی آگاه شوید.

تفاوت فلزیاب های پالسی

فلزیاب های پالسی از چند بُرد متفاوت بهره می برند و یکی از اساسی ترین تفاوت های آنها به دلیل همین سیستم های متنوع است. اما تفاوت های دیگری هم از نظر تصویری بودن یا نبودن، یا عمق کاوش و تفکیک فلزات با ارزش از کم ارزش وجود دارد که به صورت مختصر در این مقاله به آنها می پردازیم.تفکیک فلزات با ارزش از کم ارزش به همان معناست که در قسمت قبل گفته شد اما نکته اینجاست که تمام فلزیاب های پالسی نمی توانند به یک اندازه تفکیک فلزات را انجام دهند. این فلزیاب ها به کمک برد و طراحی که دارند به لوپ های مختلف با حساسیت های مختلف تجهیز می شند. در ضمن سنسورهای فلزیاب ها هم در قدرت تفکیک آنها بسیار موثر است.

فلزیاب های گلدن سرچ مجهز به بردهای اختصاصی و سنسورهای مگنومتر هستند که می توانند فلزات با ارزش مانند طلا را در هر زمین، با هر اندازه آلودگی محیطی شناسایی و تفکیک کنند. این فلزیاب ها با دو یا سه لوپ به اندازه های مختلف تجهیز می شوند تا بتوانند در عمق های مختلف کارایی لازم را داشته باشند.فلزیاب های پالسی می توانند از طریق تصویر یا صدای بوق به کاوشگر، حضور فلز مورد نظر را اطلاع دهند. البته سیتم تصویری هم به نوبه خود به دو دسته لایو اسکن و اسکن تقسیم می شود که در سیستم لایو اسکن، کاوشگر می تواند لایه های زمین را به صورت زنده مشاهده کند و از حضور حفره های زیر زمینی، اتاقک و …. آگاه شود.

در سیستم بوقی، فلزیاب فقط زمانی به هدف مورد نظر می رسد بوق خاصی می زند و اپراتور را آگاه می کند. در فلزیاب های گلدن سرچ از هر دو سیستم استفاده می شود و فلزیاب هایی طراحی شده هستند که هم می توانند لایو اسکن را داشته باشند. هم از سیستم بوقی بهره بگیرند.

نتیجه گیری

ما در این مقاله نمی خواهیم دستگاه های مختلف را برای شما بررسی کنیم. و تنها هدف ما آشنایی شما با انواع فلزیاب پالسی و کارکرد اینگونه فلزیاب ها است. تنها توصیه ای که در پایان داریم این است که اگر هدف شما از کاوشگری، گنج یابی و طلایابی است. حتمأ از دستگاه های پالسی استفاده کنید. چرا که فلزیاب های VLF به دلیل عمق کم، برای گنج یابی اصلأ مناسب نمی باشد.

چرا فلزیاب پالسی بخریم ؟

امیدواریم که این مقاله برایتان مفید و مناسب بوده باشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × چهار =

Call Now Button