گنج یاب تصویری و انواع آن

گنج یاب تصویری و انواع آن

فروش گنج یاب تصویری و انواع آن در شرکت دنیای فلزیاب:

گنج یاب تصویری و انواع آن

 

 

گنج یاب تصویری و انواع آن :

همانطور که می دانید دستگاههای گنج یاب بدون دسته کلی ۱-گنج یاب های تصویری و ۲-گنج یاب های بوقی و آنتنی تقسیم می‌شوند. گنج یاب تصویری به دستگاهی گفته می‌شود که قادر است تا اطلاعات دریافتی از کویل فلزیاب را به تصاویر قابل فهم و رنگی بر روی لپتاپ و یا تبلت تبدیل کند. نمایش تصویر به اپراتور فلزیاب این امکان را میدهد تا در حین کاوش تصمیمات بهتر و درست تری را بگیرد و از هدر رفتن وقت و هزینه جلوگیری شود. تصاویر ارائه شده توسط گنج یاب های تصویری صد در صد دقیق نبوده و دارای تلورانس می‌باشد. به صورت کلی می توان به تصاویر دریافتی از گنج یاب تا حدود ۷۰ درصد اطمینان کرد.

به دلیل اینکه خاک ایران دارای مقدار بسیار زیادی از مواد معدنی می‌باشد بنابراین استفاده از گنج یاب های تصویری با سیستم کارکرد پالسی باید در اولویت قرار بگیرد زیرا این سیستم ها دارای کمترین میزان حساسیت به مواد معدنی و همچنین دارای بیشترین عمق کاوش می باشند. تفاوت گنج یاب تصویری با فلزیاب تصویری در این است که سیستم تفکیک در گنج یاب قادر است تا با ارزش بودن و یا بی ارزش بودن فلزات را تشخیص دهد و به عبارت ساده تر می تواند مشخص کند که هدف یافته شده طلا است یا خیر.

تبدیل اطلاعات دریافتی از کویل فلزیاب به تصاویر بر عهده یک نرم افزار ثالث می باشد. دقیق ترین نرم افزار برای انجام این کار نرم افزار ویژوالایزر شرکت آلمانی OKM است. برای این که بتوانید اطلاعات دقیقی را از این نرم‌افزار به دست آورید در پستی جداگانه به آموزش آن پرداخته ایم. در ایران بسیاری از شرکت‌های غیر متخصص اقدام به ساخت گنج یاب تصویری می کنند که عملاً کاربردی نداشته و تصاویر به صورت رندم به کاربر نمایش داده می شود و تصاویر حقیقی از هدف نیست. بنابراین سعی کنید خرید خود را از شرکت های معتبر و دارای مجوز ساخت فلزیاب و فروش فلزیاب انجام دهید.

کاوشگران حرفه ای از یک دستگاه گنج یاب علاوه بر پیدا کردن فلزات برای پیدا کردن اتاقک های زیرزمینی راهروهای زیرزمینی تونل ها و حفره ها استفاده می کنند. همانطور که می دانید پیدا کردن راهروهای زیرزمینی کلید رسیدن به دفینه ها در ایران است. قابلیت نقطه زنی دقیق یکی از ویژگی هایی است که همواره باید مورد توجه کاوشگران قرار بگیرد. قیمت گنج یاب حرفه‌ای از چند ده میلیون تا چند صد میلیون بر اساس ویژگی ها و قابلیت های آن متغیر است. بسیار مشاهده می شود که افرادی سودجو اقدام به فروش دستگاه های زمین شناسی و ژئوفیزیک تحت عنوان فلزیاب و گنج یاب می کنند. توجه داشته باشید که این دستگاه ها فقط برای شناسایی ساختارهای زیر زمین بوده و عملاً توانایی کشف فلز را ندارند.

 

گنج یاب تصویری و انواع آن

امیدواریم که این مقاله برایتان مفید و مناسب بوده باشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 − 3 =

Call Now Button