گنج یاب تصویری

گنج یاب تصویری

یکی از ملاک های اصلی در خریداری دستگاه گنج یاب تصویری و یا  فلزیاب  تصویری ، تست به دست مشتری در چندین لایه  از خاک های گوناگون از جمله  ساروج  ، مواد معدنی  و … می باشد ، حتما از فروشنده در خواست کنید  که کار با دستگاه را به شما آموزش دهد و با شما تمرینات لازم را بکند .

گنج یاب تصویری

گنج یاب تصویری

اگر فروشنده ی این گونه دستگاه ها  ادعا کند که دستگاهش

فقط  یون  طلا را می شناسد و شناسایی میکند و فلز جدید را

شناسایی نمیکند ،  باز هم  آن فروشنده  شما را فریب میدهد

و جنس خوبی را به شما ارائه  نمی دهد و شما را دچار ضرر میکنند .

باید  توجه داشته باشید که کارایی و عمق نفوذ  این دستگاه ها

در صخره و تخته سنگ ها ، یکدست و یکپارچه مشخص  نمی شود

. بطور مثال دستگاه  ۳  و ۳۰ میلیون تومانی هر دو در صخره و تخته سنگ ها

کارایی لازم را دارند ولی اگر چندین لایه زیر هم  باشند ،

دستگاه ۳ میلیون تومانی فقط   ۵ تا ۷ سانتی متردر آن  نفوذ خواهد کرد ولی  دستگاه  ۳۰  میلیون تومانی به راحتی می تواند  در آن نفوذ کند و تصویر آن شئ را به نمایش بگذارد  . درواقع  تفاوت اصلی این دو دستگاه گنج یاب تصویری ، قیمت نیست . بلکه قدرت دستگاه و قابلیت حذف ذرات و مواد در آن میباشد .

تست گنج یاب

همیشه موقع خرید دستگاه گنج یاب ،  خودتان دستگاه را تست کنید و اجازه دهید فروشنده تنظیمات را به شما آموزش دهد تا شما هم کار با آن دستگاه را یاد بگیرید .

گنج یاب  و فلزیاب  های موجود در ایران ، توسط کشور های متعدد  و  مختلفی تولید شده  و وارد بازار می شوند ،  مدل های آلمانی ، فرانسوی ، ژاپنی ، ترکیه  یا حتی   چینی ،  مونتاژ ایران ،  که البته نمی توان از کشور ساخت و مبدا در مورد آن ها قضاوت کرد ، اما مهم است که دستگاه   قطعات مونتاژ شده از کشور های مشهور در زمینه تولید گنج یاب تصویری  و سیستم های ردیاب استفاده کنند .

ویژگی VLF و PI موجود در دستگاه های گنج یاب تصویری  ضریب نفوذ پذیری  آن ها ، تفکیک پذیری را بیشتر می کند ، دستگاه هایی که در بورشور توضیحات از این ویژگی های دستگاه های تصویری  پشتیبانی می کنند ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند ، اما کار تشخیص را چند برابر بهتر انجام می دهند تا کاربر به راحتی به انچه که در زمین مدفون شده است دست پیدا کند .

برخی از انواع گنج یاب تصویری همراه با آموزش رایگان

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 13 =

Call Now Button