قیمت گنج یاب در ایران

قیمت گنج یاب در ایران

 

قیمت گنج یاب در ایران
حتما نام دستگاه گنج یاب ، طلایاب یا فلزیاب تا به حال به گوشتان خورده است. طلا یک نوع فلز است ، پس در واقع اگر قرار است به جستجوی طلا در اعماق خاک ها باشیم باید به دنبال دستگاهی باشیم که بتواند قدرت یافتن فلزات را داشته باشد.
بله درست حدس زدید برای یافتن طلا و جواهرات قدیمی شما احتیاج به یک دستگاه فلزیاب دارید .
اما برای تهیه ی یک سیستم مناسب چقدر باید هزینه کرد یا قیمت گنج یاب در ایران به چه صورتی است و آیا بعد از تهیه ی این دستگاه ، واقعا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود یا خیر؟
یک فلزیاب گنج یاب یا طلایاب خوب باید بتواند در اعماق بیشتری به کاوش بپردازد و با دقت عمل بالاتری این کار را انجام دهد.
فلزیاب ها و گنج یاب های موجود در ایران توسط کشور های مختلفی تولید شده و وارد بازار می شوند، مدل های آلمانی، فرانسوی، ژاپنی، ترکیه تا چینی، مونتاژ ایران که البته نمی توان از کشور ساخت و مبدا در مورد آن ها قضاوت کرد اما مهم است که دستگاه از قطعات مونتاژ کشور های مشهور در زمینه تولید فلزیاب و سیستم های ردیاب استفاده کنند.
نوع تفکیک در دستگاه های فلزیاب و گنج یاب قطعا یکی از مهم ترین عوامل انتخاب و قرارگیری آن ها در دسته بندی های مختلف و صد البته موضوعی تاثیر گذار در قیمت گنج یاب در ایران است. در واقع اگر حساسیت کار برای شما بالا است و در مورد محلی که قصد بررسی آن را دارید مطمئن نیستید بهتر است که گزینه های تشخیص نوع فلز و یا همان مدل های تشخیص طلا را انتخاب کنید.
البته که قیمت گنج یاب در ایران بسته به شعاع و همین طور متراژی که در آن قابل تشخیص دارند نیز متفاوت است.
پس بهتر است قبل از خرید تحقیقات لازم در ارتباط با دستگاه مد نظر خود را انجام داده و با اگاهی بیشتری اقدام به خرید گنج یاب کنید.
این را بدانید که یکی دیگر از مهمترین عوامل موفقیت در این کنکاش ها جدا از اینکه باید محلی مناسب را برای آن انتخاب کرد و از دستگاهی مطمئن نیز استفاده نمود باید از یک اپراتور حرفه ای و مجرب که کار با دستگاه را به خوبی می داند و به ان مسلط است استفاده کرد.
گاهی هر چقدر هم از دستگاهی خوب استفاده کنید اما اگر اپراتوری خوب نداشته باشید نمی توانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید.
افرادی که سال ها تجربه دارند و با فلزیاب های متفاوتی کار کرده اند به این مشخصات توجه میکنند.
قدرت یا عمق جستجوی بالا که این حداکثر عمق حدی دارد اگر عمق کاوش فلزیاب را بی رویه زی

اد کنیم فلزیاب بسیار حساس شده و به مواد معدنی در خاک نیز واکنش نشان خواهد داد و از این رو کار با ان سخت و حتی غیر ممکن میشود.
ثبات کاری که اغلب فراموش میشود خصوصا در مورد افراد تازه کار (فلزیاب پس از تنظیم باید بتواند تنظیمات خود را حفظ کرده و دائم نیاز به تنظیم نداشته باشد )
دارای بالانس و تنظیم اتوماتیک باشد یعنی با دست تنظیم نشود
اگر تنظیم دستگاه اتوماتیک و هوشمند باشد بهتر است چون اگر تنظیم یا بالانس به هر دلیلی بهم بخورد فلزیاب متوجه شده و اتوماتیک خودش را تنظیم میکند .

موردی که بد نیست یکبار دیگر آن را تکرار کنیم این است که دستگاه های جست و جو کننده و کاوشگری که برای پیدا کردن فلزات با ارزش مانند طلا مورد استفاده قرار میگیرند به دو دسته حرفه ای و تفریحی تقسیم می شوند.
یکی از خطراتی که ممکن است در هنگام خرید این دستگاه ها متوجه شما باشد این است که به درستی با این سیستم ها آشنایی نداشته و فرق یک گنج یاب حرفه ای با نوع آماتور را تشخیص ندهید. و یا از بازار و قیمت گنج یاب در ایران خبر نداشته باشید .
همانطور که می دانید هزاران مدل دستگاه فلزیاب و گنج یاب در دنیا وجود دارند که علاوه بر آن اپراتور نباید از مقوله زمین نیز به آسانی عبور کند، یعنی اینکه کارایی هر فلزیابی نسبت به شرایط زمین متفاوت است و اپراتور می بایست نسبت به زمین و خاک آن و مکانی که می خواهد کاوش کند را از هر لحاظ در نظر داشته باشد.
به عنوان مثال یک دستگاه جی پی آر یا یک اسکنر گران قیمت برای پیدا کردن سکه یا اشیاء فلزی بسیار کوچک مناسب نیست چرا که این دستگاه ها و اسکنر های موجو در بازار جهانی گران قیمت بوده و برای اعداف بزرگ ساخته شده اند.
اسکنر ها همچنین می توانند حفره و دفینه های بزرگ را بخوبی تشخیص دهند و در مقابل از اشیاء کوچکتر نیز غافل بمانند و به طور کلی قادر به تشخیص اهداف بزرگ در زیر زمین هستند .
یا در مقابل دستگاه های فلزیاب قادر هستند در اعماق متوسط کاوش را بخوبی انجام دهند و سکه ها و اشیایی که پراکنده شده اند را می توانند به خوبی کاوش کنند.
برخی از افراد تازه کار که میخواهند به سراغ کاوش و گنج یابی بروند باید بدانند دستگاه های فلزیاب و گنج یاب برای ما گنج نمیسازند.
این شما هستید که با فلزیاب گنج پیدا میکنید یک فلزیاب خوب باید بتواند فلزت را در بیشترین عمق ممکن پیدا کند( البته بالاترین عمق هم حدی دارد )
از مسائل تاثیر گذار دیگر در قیمت گنج یاب در ایران که در بالا نیز به آن اشاره شد ، ثبات کاری سیستم است . یعنی پس از یک بار تنظیم ، برای کاوش دوم این تنظیمات به هم نخورده و دائم شروع به بوق زدن نکند.
در رابطه با خطای دستگاه ها نیز بایطد بگوییم که هیچ دستگاهی وجود ندارد که اصلا خطا نداشته باشد اما دستگاهی حرفه ای و مناسب است که خطای کمتری داشته باشد.
کار با دستگاه های فلزیاب و گنج یاب هرچه راحت تر و ساده تر باشد ، اپراتور وقت کمتری برای آموزش کار با سیستم صرف خواهد کرد.
بنابر این شاید بتوان گفت تنظیم اتوماتیک دستگاه و استفاده ی آسان از سیستم نیز میتواند موردی تاثیر گذار در قیمت گنج یاب در ایران باشد .
اما مهمتر از همه شما هستید که باید بسیار تمرین کنید تا در کار گنج یابی استاد شوید ، چرا که گنج سیب زمینی نیست که همه جا سبز شود. شما باید بتوانید با مشاهده دقیق محیط اطراف و اثار و علائم بهترین مکان را برای جستجوی گنج پیدا کنید- تلاش صبر و حوصله چیزی است که در زمان کاوش نیاز دارید.
از طرفی حساسیت به گاز طلا و همچنین به گاز فلزات دیگر ، بستگی به مقدار گاز دارد هر چه مدت زمانی که فلز زیر خاک است بیشتر باشد گاز ان بیشتر و قدرت گیرندگی فلزیاب بیشتر خواهد بود این خاصیت مربوط به همه فلزیاب ها است.
از میان مارک ها و انواع مختلفی که در بازار وجود دارد باید با اطلاعات دقیق برای خرید بهترین و مناسب ترین محصول مورد نظر اقدام نمود.
یکی از مهم ترین و اساسی ترین نکات در خرید دستگاه گنج یاب این است که برای خرید این محصولات نباید زیاد به مارک و برند توجه نمود و بیشتر به کیفیت و امکانات دستگاه توجه کنید.
تنوع آب و هوایی و خاک مورد استفاده در نقاط مختلف جغرافیایی باعث شده است تا شاهد تنوع مدل های مختلف این محصولات باشیم، و البته رنج قیمت گنج یاب در ایران بسیار متنوع باشد .
این تنوع محصولات از یک طرف می تواند به عنوان یک ویژگی مثبت و خوب در نظر گرفته شده و باعث شود تا افراد، انتخاب های بیشتری داشته باشند.
اما همین انتخاب های بیشتر در برخی از موارد ممکن است باعث ایجاد دغدغه هایی برای افراد در انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع فلزیاب از میان دستگاه های موجود در بازار شود.
هر منطقه و حتی هر شهر و کشور فلزیاب مخصوص به خود را می طلبد. زیرا ترکیبات خاک مناطق مختلف می تواند در نتیجه جست و جو تفاوت های زیادی را به وجود بیاورد.
همان طور که می دانید خاک ایران یکی از خاک های غنی است که سرشار از املاح و مواد معدنی است که می تواند برای ما خوب باشد. اما هر چقدر که این غنی بودن خاک از نظر املاح معدنی برای ما مفید باشد، برای فلزیاب ها و همچنین کاوشگران طلا مضر است.
تمام کانی های بی ارزش و مواد معدنی که در خاک ایران وجود دارد می تواند در کار کاوشگران اختلال ایجاد کند. از این رو حتما برای تهیه فلزیاب به این نکته توجه کنید که دستگاه شما حتما باید دارای متعادل کننده زمین باشد. با این قابلیت تا حد زیادی از تاثیر مواد معدنی جلوگیری خواهد شد.
بنا بر این بهتر است یک بار دیگر ویژگی های یک فلزیاب یا گنج یاب خوب را مرور کنیم:
• حداقل دارای عمق نفوذ ۳ متر باشد. اعماق بیش از ۵ متر وجود خارجی ندارند.
• قدرت تفکیک پذیری بالا داشته باشد و بتواند فلزات را از هم متمایز کند.

• سیستم حذف ذرات معدنی داشته باشد.
• پالسی و فرکانس پایین باشد.
• سبک و کم حجم باشد.
• حالت سیستم بالانس خودکار و دستی داشته باشد.
البته به غیر از موارد بالا اپراتوری دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است و شخص استفاده کننده معمولا باید توسط شرکت های مذکور آموزش های لازم را ببینند.

برخی از سیستم های حرفه ای با آموزش رایگان

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب تصویری حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت دنیای فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

 

 

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + سیزده =

Call Now Button