گنج یاب ارزان

گنج یاب ارزان

 

بعضی از افراد و کاوش گران این فکر را می کنند که  با خرید گنج یاب ارزان ، باعث به وجود آوردن  مشکلات و مشقت های  بسیار زیادی برای خودشان می باشند  ولی اینطور نیست و اشتباه می کنند .

یکی از عواملی که باعث شده کاوش گران و افراد عمومی ،  از گنج یاب ها استقبال نکنند ، و در پی خرید یک گنج یاب حرفه ای نباشند  قیمت بالای بعضی از  دستگاههای گنج یاب می باشد .

از جمله  قیمت گذاری برای  گنج یاب ها تابع عوامل بسیار زیادی هستند  و به مواردی از این قبیل می پردازیم .

خرید گنج یاب ارزان

بعضی از قابلیت ها و عواملی  که باعث میشود  یک گنج یاب قیمت گذاری شود ، میتوان به  قابلیت هایی مثل  تصویری بودن گنج یاب  ، داشتن وسیله ها یی  همچون لپتاپ و تبلت برای گنج یاب ها ، موانع قانونی واردات  و صادرات گنج یاب و مواردی از این قبیل اشاره کرد ، که سبب آن می شود قیمت این گنج یاب ها و فلزیاب ها  افزایش پیدا کنند و مانع تردید افراد  و نخریدن کاوش گران شوند .

پس برای خریداری کردن و بدست آوردن یک  گنج یاب خوب  چه باید کرد ؟

سواال بعدی که پیش می آید این است که  آیا اصولا گنج یاب ارزان قیمت ، با عمق و کیفیت بالا وجود دارد؟

که جواب آن قطع بله می باشد .

تست گنج یاب

برای  تست یک گنج یاب ،  باید به نکاتی توجه داشت ، از جمله : عمق  کاوش دستگاه  گنج یاب  ، دستگاه  گنج یاب ارزان  باید  در مناطق مختلف کوهستانی و بیابانی تست  بشوند و در شرایط آزمایشگاهی  نیز در  خاک چند لایه تست شده باشند  تا عیار کلی آن دستگاه گنج یاب مشخص بشود . همچنین در تفکیک و جدا سازی  دفینه ، گنج یا فلزات مدفون شده در خاک  همچون طلا ، نقره ، مس ، آلومینیوم و آهن در عمق بالا تست شده باشند و حتی  در حالت All Metal و Just Gold   آزمایش هایی روی آن صورت گرفته باشد .

معرفی دستگاه

در ادامه تعدادی از برترین و بهترین فلزیاب های اصل و گنجیاب حرفه ای را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما و فروش گنجیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + بیست =

Call Now Button