اجاره دستگاه فلزیاب درست است؟

اجاره دستگاه فلزیاب درست است؟

اجاره دستگاه فلزیاب درست است؟ در این مقاله به این موضوع میپردازیم:

اجاره دستگاه فلزیاب امروزه در بازار باب شده ، به همین دلیل سوالات زیادی برای کاربران ایجاد شده است. در این مقاله مطالبی را ارائه دادیم که نشان دهیم اجاره دستگاه فلزیاب کار درستی است یا خیر. امیدوارم با مطالعه این مطلب ، مشتریان از هدر رفتن زمان و هزینه خود جلوگیری کنند.

اجاره دستگاه فلزیاب درست است؟

اجاره دستگاه فلزیاب درست است؟

۱٫ اگر قصد اجاره دستگاه فلزیاب را دارید بهتر است بدانید ، کار کردن با هر دستگاهی مانند رانندگی که شما از روز اول نمی توانید رانندگی کنید و حداقل دو ماه زمان میبرد تا بتوانید براحتی رانندگی کنید ، کار کردن با دستگاه فلز یاب هم حداقل یک ماه زمان میبرد تا شما کار با دستگاه فلز یاب ، گنج یاب یا طلایاب را یاد بگیرید. در صورتی که یک دستگاه ۱۰ میلیونی را ۳ روزه ۲ میلیون به شما اجاره می دهند و برای استفاده چند روزه شما باید کلی پول بابت اجاره دستگاه فلزیاب پرداخت کنید.

۲٫ اجاره دستگاه فلزیاب و استفاده از آن یک کار نیمه قانونی است بنابراین فردی که این دستگاه را اجاره می دهد هم رنج مبلغ خرید فلز یاب ، اجاره می دهد. به عنوان مثال دستگاهی ۵ الی ۶ میلیون قیمت دارد به دلیل ترس از قانون و تحویل ندادن دستگاه توسط شخصی که فلزیاب را اجاره کردن است ، این دستگاه را به مبلغ ۴ میلیون به شما اجاره می دهد که کارایی هم نخواهد داشت.

گزینه یک و دو مربوط به زمانی است که اجاره دستگاه فلزیاب بدون اپراتور باشد. گزینه های بعد مربوط به زمانی است که دستگاه فلز یاب را همراه با اپراتور اجاره می کنید.

۳٫ اگر اجاره دستگاه فلزیاب همراه با اپرتور باشد ، شما علاوه پرداخت هزینه اجاره دستگاه باید مبلغی هم بابت اپراتور پرداخت کنید تا زمین مورد نظر شما را بررسی کند که نهایتا دو ساعت طول می کشد. اما معمولا هر دستگاهی خطا دارد. به عنوان مثال هنگام بررسی دستگاه فلز یاب مکانی را نشان می دهد اما امکان دارد اپراتور به شما اطلاع ندهد یا اگر هم اطلاع دهد تفره برود که می خواهد با دستگاه دیگری امتحان کند.
هر دستگاه فلزیابی خطلا دارد ، بنابراین اگر اپراتور مکانی را مشخص کند و شما شروع به کندن محدوده مورد نظر ممکن است چیزی پیدا نکنید و از اپراتور مبلغی که هزینه کرده اید که بخواهید.

بنابراین اگر جنسی در مکان مورد نظر باشد ممکن است اپراتور به شما نگوید که خیال خودش را راحت کند و یا برای دریافت مبلغ بیشتر به شما باید با دستگاه دیگری مجددا مکان مورد نظر را بررسی کند.

۴٫ معمولا افرادی که اجاره دستگاه فلزیاب را انجام می دهند ، آدم درستی نیستند و حلال یا حرامبودن پول برایشان اهمیتی ندارد. در این صورت پس از بررسی زمین اگر دستگاه فلز یاب یا گنج یاب پیزی را نشان دهد به شما اطلاع نمی دهند و در زمان دیگر با همکاران خود محدوده مورد نظر را می کنند و جنس را از زیر زمین در می آورند.

۵٫ افرادی برای جلب توجه و رضایت مشتری در زمان اجاره دستگاه فلزیاب ، گنج یاب و طلایاب می گویند ما هزینه اجاره دستگاه فلزیاب را دریافت می کنید که اگر جنسی نبود ما اجاره خود را گرفته باشیم. اگر هم جنسی وجود داشت باهم شریک می شویم . بنابراین هر محدوده ای را بررسی کنند می گویند چیزی وجود ندارد و کار خود را انجام می دهد ، در این صورت هزینه اجاره دستگاه فلزیاب را تمام و کمال دریافت می کنند و جای شک و شبه ای باقی نمی گذارند.

۶٫ افرادی دیگری هم وجود دارند که برای جلب توجه مشتری می گویند خودشان گنج را پیدا کرده اند و تنها برای کمک به دیگران این کار را انجام می دهند. البته تا حدودی حرف درستی میزنند ، به قدری از راه اجاره دستگاه فلزیاب از مردم پول گرفته اند که دیگر نیاز مالی ندارند.

دلایل دیگری برای اثبات اینکه اجاره دستگاه فلزیاب غلط است و تنها هزینه بیهوده می کنید ، وجود دارد که مطرح کردن آن درست نیست. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم دستگاهی را با قیمت ۱۰ تا ۱۲ میلیون خریداری کنید که متعلق به خودتان باشد و محدوده مورد نظر بدون دردسر خودتان بررسی کنید. اگر موفق نشدید یک دستگاه فلز یاب یا طلایاب خواهید داشت که می توانید با آن تمرین کنید تا حرفه ای شوید. برای موفقیت در زمینه طلایابی یا گنج یابی ضمانت فلزیاب ، تمرین و مهارت در کار فلزیاب می باشد.

اجاره دستگاه فلزیاب درست است؟

امیدواریم که این مقاله برایتان مفید و مناسب بوده باشد.

تست در حضور مشتری توسط خود مشتری انجام می شود.

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن دستگاه حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که دستگاه را از

آن خرید میکینید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید دستگاه خود را ارتقا دهید .

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

 

محتوا پیشنهادی

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب AQUAPULSE AQ1B ساخت انگلستان

فلزیاب آکواپالس ساخت انگلستان فلزیاب Aquapulse AQ1B ساخت شرکت آکوا اسکن انگلستان است، که به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + پانزده =

Call Now Button