چگونه متوجه دفینه شویم؟

چگونه متوجه دفینه شویم؟

 

 چگونه متوجه دفینه شویم؟

 

در این مقاله میپردازیم به این که چگونه متوجه دفینه شویم؟

دفینه چیست؟ جواب این سوال توسط کارشناسان میراث باستانی و جویندگان گنج تقریبا مشابه می باشد که دفینه به مجموعه اشیا با ارزش گفته می شود که توسط نیاکان گذشته ما دفن شده است را دفینه می گویم دفینه های متفاوتی در سراسر دنیا وجود دارد که ما به دفینه های با ارزش در این سایت می پردازیم چرا که هر شی دفن شده در خاک دفینه نمی باشد و دفینه ها داری قدمت تاریخی بسیار بالا می باشند .

دفینه ها در ایران دارای ارزش چند میلیاردی می باشند که از این رو کاوشگران ایرانی با خرید فلزیاب سعی میکنن با کاوش های گسترده خودشان را به یکی از دفینه های نیاکان گذشته برسانند دفینه های باستانی با استفاده از آثار و نشانه های محیط اطراف قابل پیگیری و جستجو می باشند در ایران نیز علائم دفینه زیادی برای جستجو گنج های دفن شده در زمین وجود دارد که با برسی دقیق میتوانید آن را بدست آورید. بعد از بدست آوردن مکان های دقیق میتوانید حفاری خودتان را آغاز کنید. در مطالب بعدی سایت ویکی فلزیاب سعی میکنیم آموزش دفینه یابی و آموزش مراحل رسیدن به دفینه را بطور کامل آموزش دهیم.

چگونه متوجه دفینه شویم؟

چگونه دفینه های اطراف خود را شناسایی کنیم؟ این سوالی است که کاربران  همیشه از ما سوال میکنند که شناسایی دفینه دارای چه مراحلی می باشد؟ آیا نیاز می باشد برای کاوش و دفینه یابی به دنبال دفینه باشیم یا صرفا خرید دستگاه فلزیاب کفایت میکند؟ باید در چواب این دوستان بگوییم که شناخت منطقه ای که دفینه دارد تنها نیاز به دقت و مطالعه دارد اگر منطقه ای دارای بیشینه تاریخی می باشد کافیست در کتاب ها و پرسش از سایر افزاد این اطلاعات را بدست آورد اما اگر در منطقه ای میخواهید کاوش کنید که جدید و کشف نشده است باید اطلاعات آثار و نشانه را بخوانید و تقویت کنید شناخت آثار و نشانه دفینه به تمرین و دید هوشمند بستگی دارد که بتوانید اشکال را بروی محیط تشخیص دهید ، خرید دستگاه فلزیاب جهت موفق شدن بدون دانش تاثیر کمی میگذارد مگر اینکه دستگاه های مکمل خریداری کنید که با استفاده از آنها بتوانید منطقه بزرگ را به نقطه مورد نظر خود برای حفاری تبدیل کنید.

شرکت دنیای فلزیاب

هیچ وقت به اثار های هنری و یا کتیبه ها یا سنگ نوشته ها یا هر شکل ،

اثری که به دست قدیمیان نوشته یا حجاری یا نجاری شده دست نزنید.

و این اثار ارزشمند ملی را تخریب نکنید.

۱ تخریب آثار ملی و فرهنگی تاریخ ایران عزیزمان،

۲ در هیچ جای ایران گنج در اغوش اثر قرار داده نشده است،

نشانه ها همیشه علامت یکی مانده به نقطه ی اصلی یا چند تا مانده به نقطهی اصلی میباشند ،

هر اثری درونش گنج وجود ندارد ، مواظب میراث ملی مان باشیم ،

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید فلزیاب ها با کارشناسان شرکت دنیای فلزیاب در تماس باشید

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید گنجیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۳۵۵۷۰۹۲۹۲

۰۹۱۹۹۸۸۵۴۰۰

محتوا پیشنهادی

۱۰ قانون طلایی در گنج یابی

۱۰ قانون طلایی در گنج یابی

قانون طلایی در گنج یابی و دفینه یابی چیست؟   ۱۰ قانون طلایی در گنج …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − پنج =

Call Now Button